tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, September 1, 2010

selepas 4 bulan.

ouh. lupew plak kan, nk wish SELAMAT ARY MERDEKA KAT SUMEW STALKER ! haha. 1st of all my weekend sgt busan dan tak best. hahha semalam abah kol n suh alik wangsa. if kak chik alik awu la aku asew nk alik. law tak aku asew sgt malas nk alik sebab tadew kawan laa , abah ! urmm..tgk la mcmnaew okeyh . riry , kezen ksygnku adew meng-sms smlm. ye , aku sgt rapat dgn dea skrg niew. nt alik kg mmg aku nk spend byk sgt masew dgn dea yelaa dh 5 yers kowt tak jmpe. hahaha.i2 la riry gatal sgt taknak alik.n guess , kitew jumpew alik kt fb. haha today nyew xtvt. awal pg dah g class ux=staz laa agama. tp siyes presentation td sgt busan la. haha. soew la erk , sikit jew input yg masuk. haha. afta niew jam 2 adew lg class mdm gness. adoi. new sbjek , new tekanan. haha. tp sayew cube yg terbaik la yerk haha..] anim kat sebelah dh mengantuk haha. aku lak asew cm nk jerit ja kuat. tah apew yang dorg bebel kan td.adooooi~ semalam. buncet ceryta pasal kena tahan lokap. saringan aer kencing ! tula , mlm merdeka gtl nk uat bbq laa , party laa. haha kan dh kena private party in hotel besi. hihi. sian jew... adesh, dh taktaw apew nk tulis laa.. busaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: