tryma kaseh daun pisang :)

Thursday, September 2, 2010

aryniew class last..yeaay !

hehehe..okeyh tak letak sttmnt cmniew? hahaha. sayang sangat samew laa dgn mdm2 sekalian. sangat memahami.hehehe. yeayy ~ aku akan alik jumpew emak and ayah. snt2 merindui kamu la mum and dad! rindu nak uat kuah raye . rinduw nak bersuke ria menempik tepung . rindu nak dengar emak membebel . rindu nak dengar ayah pown melenting carik barang. hehehe. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ arini pojek nak kemas bilik. b4 alik raye..hehehe esok dah nak alik wangsaa laa. alik ngn keta juga akhernya..hahaha ingat kan dpt la kan nak naek treenn..huhu. tp macam tak dapat jew. hahaha so , wat da best 4low jaa . yela , jimat wet . hahaha. . . haaa.. nak gitaw neh . aku LULUS oke test madam gnes yang aku cuak nak mampos b4 niew . huhu . mud : sngat2 heeeeeeeeeeepi laaa~:p love stori-mori . hehe. xdew yg menyakitkan. uat masew skunk niew adalah kebahagyaan . tp , esok lusa ntah xtaw laa kan. well , ini kan chenta . sanggup snirik laaa tanggung risiko ! arep mcm besew laa . kejew . just malam2 ja spend tyme ngn koling2 . . ngeee~ itu pown dh cukup la sygsss.. sebab dah mmg sangat syg kamu kan . dunt eve wurry oke ! im just 4 u. titik ! life today. awu bis class ustaz laa. sambil menunggu class sjrah . so meluangkan laa masew terluang dgn kawan2 di lab neyh. akibatnye : skunk kesejukan ! hahaha.ekon kuat laa! td bincang tetang hal ibadah. ye , class ilmu . adew bnyak malaikat aw~ best2 sebab taw adew malaikat duk sblh aku. so , td aku pown duduk le dgn penuh kesopanan taw tak? hehehe. kan nak jd best student an . tp anim sbelah aku tidow plak aii.. anim oh anim ! hehehe~ perancangan lain tuk rinie : -basuh baju yg dh 1 week..goshhh! -kemas almary n bilik. -packing beg . -menelipon emak. -menanya buncet nk kwa ke tak sbb nt lame tak jumpe. -basuh cdr n sheet bntal ! -basuh towell. -kemas rak yang bersepah gyler vaveng ~ oh yewp , riry syg. . . kaw jgn nakal2 oke. aku lepuk kaw nt ! hahaha. okeyh. tahnx coz sudik baca yewp.. SELAMAT ARI RAYEW AIDIL-FITRY ! p/s : jmput laa dtg umah !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: