tryma kaseh daun pisang :)

Tuesday, August 31, 2010

Mlm merdeka.

oh mmg arini adalah malam yg busan dan xbest langsung. Mmg bengang btol laaa , kata dah merdeka tp ada lg yg xmrdka. Ada skumpulan mamat keling yg wtf ja nk wat bsing mlm2 buta. Na clbrte bea la kena cara n tmpt. . . Dr makcik guard yg xda keja dh ada keja , nk memarahi kalian yg perangai mcm munyet ! Em.. 4 guess , da jd dwasa la si debab syg ku i2. Td meng-k0l dea..hum, dea tnyata gumbira dgn suprise party yg boyfie dea uat ue ! Slamat jd 21st, yunk ! Aku syg kaw taw? So, jg drik jg pers0nalty... Em, buncet g bbq kt m0rib dgn mbr2nya. Aku hanya dduk melangut d dpn tb kantin dah men0nt0n muvee.. NO 1st dtctve ! Haha. Kelaka..dpt uatkn aku gelak.. Kwn2 laen aku xtw laaa..tp d ksmptn ari baek bulan baek ney, aku juz bdoa m0ga2 sgalanya selamat n mcm biasa.. Chil la ! Then..nxt wek dah nak aleeek laaa.. Huhu. Sgt exctd taw.sbb 4 da 1st time aku nak naek ktm laaa..dah lme xnaek taw.haha..best2...d0akn aku slmt cmpe oke ! Nk out sudaaa... Slmt ari rayew ! :-P


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: