Thursday, June 9, 2011
perihal EXAM !
kemanjaan jari aenzaareen at 2:20 PM 0 comments
Wednesday, December 1, 2010
sepetang .
encik kekasih rupenya ade agenda dlm diam yew..oww taktaw pown. haha . dh lame kowt aen idamkan gitar sendirik. salu duk main gitar kapok org jewp walupon tktaw main. haha . tapi tgk laa. encik kekasih siap nak order dari jepan lagy kot untuk aen. hahaha . tapi slenyew.. kena dpt good markhs la tuk final. addeshh~ mmg aen makin teruja la d watnyew. haha .
insyaallah encik kekasih , aen akan cube la yang terbaik sbb aen nak gitar tu !!!
cuma aen takdela mengharap kan just law dpt mcm nie pown jadi laa...hahaha..:p
kemanjaan jari aenzaareen at 5:37 PM 0 comments
Labels: exam, fall in laaaaap, gadjet
Thursday, November 25, 2010
hari ini dan semalam .
wawawa . salam . 1stly aen mtk maap erk sbb tibe2 ja aen muncul kan. padahal dh post nak stop blogging 4 a while kan. haha . sungguh gediks aen kan . well , aen rindu la nak blogging . hehehe . oke kehidupan seharian boleyh tahan laa bz . lg 2 weeks ja aen nak exam final . korang jgn lupe la selitkan name aen dlm doa korang taw. hihihi.
untuk encik kekasih , tq sbb kite dah hampir berjaya menjadi seperty yang kite impikan . cuma syg nak mintak maap syg bz lately . hope bb paham taww.. seksanya menanggung rindu .ceewah~ <3 . do it by urself aen . dat what u said to me . insyaallah i'll do it sygss.. just wait and c..and btw , imu smch....<3 ! blue form untuk cross alhamdulillah dah settle harini . esook tinggal last paper ob test 2 . huhu . aen takot sbnrnyew sbb aen tak redy sepenuhnya la . rushing sgt la sem nie . aen dah jemu nak salahkan mane2 pihak . baik aen diam and settlekan sumew untuk sem ni . next sem aen nak lontarkan semangat baru lagi . aen puas haty sbb sem ni aen dpt ramai kwn2 yang berani tok trima aen yang super gorges gediks nie . haha . aliaa..tq! hahaha~make me smile di bwh bulan purnama . besties eva! clap 4 uuu~^^,kemanjaan jari aenzaareen at 3:14 PM 0 comments
Tuesday, October 19, 2010
exam dah lepas.
alhamdulillah la..semua nyew dh lps..yea.huhu rniew dh lps la 2 paper..yea..lps niew kena struggle tuk fnl lg tuk nursing subjek lak.hope so..sumew berjln dgn lncar..bb ckp , law dpt 3.3 ke ats kan, aku lei dpt hdiah lumayan. maw2..hehe.. ps : rindu dea.!
kemanjaan jari aenzaareen at 11:25 AM 2 comments
Thursday, September 23, 2010
mid term
next week : agama and mngment . oh , sangat tatooooooooot ! CAIYO AENZ . . .
kemanjaan jari aenzaareen at 11:14 AM 0 comments
Labels: exam



