salam alaik . untuk beberapa malam last dkt kg neyh , aen ta berapa ade mood nak huha sangat . jarang jugak pegang lappy . jarang kwa umah dan jarang bersosial . aen dah lain ? aah ! memang.. aen akui arrr...sebab aen ade DEA !
salam alaik . untuk beberapa malam last dkt kg neyh , aen ta berapa ade mood nak huha sangat . jarang jugak pegang lappy . jarang kwa umah dan jarang bersosial . aen dah lain ? aah ! memang.. aen akui arrr...sebab aen ade DEA !
kemanjaan jari aenzaareen at 9:11 PM 0 comments
Labels: cinta, fall in laaaaap, life
assalamualaikum sygss ku ,
kemanjaan jari aenzaareen at 12:21 AM 0 comments
Labels: cinta, fall in laaaaap
kemanjaan jari aenzaareen at 5:34 PM 0 comments
Labels: cinta
kemanjaan jari aenzaareen at 4:54 PM 0 comments
Labels: cinta, fall in laaaaap
(cantik tak klcc?)(*~*)
menapak d rumah abang dea then maen dgn gadis n dhia. dah 2 dgn perasaan tak bersalah tinggalkan aku kat si2. huhu. dea g cat keta dgn kawan2. aku maen dgn si gadis smpai tak larat aku nk lyn dah. lwt2 ptg ckit b alik dh la terasa booosan ~ so dea decide g jalan2. ajak la si dhia.. dgn memakai baju jlnnye yg sungguh comeel , kami menapak la ke kl. dhia niew nakal taw. hehe. pnt aku kena pegang tgn dea. sampai jew kat klcc tu boleyh plak dea nk terjun kolam tu.. adoii~ poneng aku lol, =P
tp nasib baek la bb pown dh perangai mcm bapak budak. so senang la cikit keje aku. yang paling tak lei blah , aku lak ai kena main kejar-kejar kat play ground ue. atoi , ponat deyh . smapai banjir gak la peluh mengalir kat badan aku. tp aku rilex la, xnk nmpak sgt laa aku niew penat. hahaha. si dhia niew mmg sukew sgt2 snap gmbo. kat fone aku neyh saja dah berpuloh gmbo dea sorg jewp. hahaha. dh mcm model dah. nseb baekkk comel..then ujan lak renyai2 ja turun. time tu plak la baru aer pncot ue nk terpasang kan, haha. ktrg amik kesempatan la snap pix kt tepi ue. dh mcm model. hahaha
then dlm 7pm ktrg gerak alik da. nk anta si dhia niew lgi. sepanjang pjlnn ue, dea asyik pegang tgn aku jewp. aku pown asyik pelok dea jewp. hahaha. mcm tu agaknyew rase mak aku pelok aku dolo..haha. wah, aku dah berperasaan mak-mak niew. haha smapai jew kat klang, tgk2 si mak bpk dhia niew takdak plak. oh, g umah sedare upenyew. adew brthday prty bagai. haha. aku lynkan ajewlaa. hahah. tp tak sangke lak ramai sedara mare bb kat ci2. malu-malu. haha. dorang lei lagy nak soal siasat mcm2 kat aku. hahaha. malu gylerrr. mcm kena baling dgn tepong lol. haha :p
bb pown mcm dah segan gyler. cpt2 la ktrg mntak undur nak blah. haha. then tibe2 ban meseg ckp nak tengok bola. apewlgy. g la ktrg niew menapak ke subang plak. adoooooooooooi~ aku mmg gyler2 penat kowt. bb buat mukew sposen jewp. dea taw aku penat tp wat2 tak nmpak jewp. nk jage aer muke dpn mber2 kan. aku pown tapewlaa. kena gk la jage aer muka laki. tp....
adoooi adew plak ai ntah minah manew plak yang ban sebat. ika namenyew. dak area subang gak. aku taw umah dea kat manew. kan aku duk subang b4 niew. of coz la aku taw selok-belok nyew. tp gedix semacam betol laa. tak suke tak suke !
dgn selumber lei plak nak bermesra-mesraan dgn laki aku dpn aku! babaon tahap cipan betol laaa~ mmng aku menyirap betol la rasenyew~ aku ade terdengar konon-konon nak kenal kan mber dea kat laki aku. eee tah papew jaa.. aku adew kat dpn tu k0wt. law yew pon agak2 laa.. ingat aku sukew kew? menggedix semacam jewp. law nak sgt baek tak pyh bawak aku tgk bola ! kesimpulan cryta : aku mmg marah sgt semalam. majuk dgn bb n wat mukew palat ~ aku wat mukew bkn sebab ape, tp aku jeles laaaa! pmpn lain dgn selumber bermesra-mesraan dgn laki aku kowt !
p/s : BODOH punyew betina !
kemanjaan jari aenzaareen at 3:57 PM 0 comments
Labels: cinta, fall in laaaaap, life
ouh ntah kenape la kan bilew dh bercinta neyh , ermm rasew macam2 jewp. dulu2 time nak tackle wah bukan main lagy. " b sentiasa ade untuk syg " haa..yewlaa. ntah kat mane yg ade nyew entah . kadang2 aku cam terpikir jew. aku kew yang terhegeh sgt? hmmm..
btw, aku bersyukur la pd Allah sebab dah temukan aku dgn betul2 mr. RIGHT aku. dalam 5 bulan niew mcm2 benda jadi . pahit ke manis ke, aku telan dgn penuh ikhlas sebab dea la yg terbaik yang pernah aku jumpew. terlalu menjaga aku. mahukan yang terbaik untuk aku. sentiasa menilai mane2 kelemahan aku untuk d perbaiki. TQ sygss.. agaknyew d sebab kan dah beberapa minggu kami tak spend benar2 hari bhgia, sebab tu aku asew aty aku mcm kejadah jew. wlaupown sebenarnyew tak penah pown miss seari ktrg mcg. kirew bersyukur la sbb maseh juga d beri kesempatan untuk meseg everyday. ermm cume terasa sikit terkilan dgn kebizian en kekasih kerap kali ini. terlalu cepat tdor dan makin malas nk send mcg kan? awak jauh taw~ hm..wat aku pk bukan2 jewp! org salu ckp, hbgn jarak jauh kena byk sbar. aku nie tak sabar lg kew? sbb dalam tempoh 5 bulan niew tak penah sekali pown aku keluar tak mintak kbnran kn. malahan aku pown dah makin oke kowt. dah takde perangai setan mcm dulu dah. kan dh sukew memerap kat bilik n carik hobi baru. aku dah jadi gamers! well, adat untuk student mcm aku. aku harap sgt la, kalo en kekasih niew bz pown jgn laa sampai abaikan aku. taw kan aku mmg mcm niew. kena selalu dberi prhatian. bnda niew aku dh mention awal2 sbb aku mmg jenis cepat bosan!so paham2 laa.. ouh berceryta ttg hati dlam tempoh 5 bulanniew rasew mcm dalam alam bhgya jewp . walpon kdg2 gaduh tp mlm2 dah okeyh. berdebat mulut besew laa.. sebab en kekasih kan taw aku nie degil , haha. law tak tahan , tapewlaa. aku tak pernah pakse. cumew aku nk bgtaw. dulu2 masew kite mule2 dating kan, aku dah cakap kt dirik aku yang aku mmg nk kawen dgn kaw jewp! ingat lg tak? :p
bendA paling best kaw ade? of coz laa kaw punyew bibir angelina yg menawan tu n sikap menjaga kaw tu. itu paling aku sukew.sbb dah byk aku kawan dgn boi tadew pown yg tegur aku ape salah aku. sumew hanya nmpak kebaikan aku. tak pnh nk betulkn kesilapan aku like wat u did! sygggggggg kaw sgt2.
010510
.kitew tetap mcm niew kan? harap2 semoga kitew akan bersama selamanya. sbb aku dah jnji dgn dirk nie aku nk jd yg terbaik dlm hidup kaw.mcm kaw yg terlalu ingin mnjdi yg terbaik untuk aku.manis nyew kan~
kemanjaan jari aenzaareen at 6:31 PM 0 comments
Labels: cinta, fall in laaaaap
oh agak lame i guess tak update ini blog. hehe. well , kan bz dgn test n mid term so pose la smnggu kan. semalam bb mmg sngaja nk carik pasal. kenapa semua bnda aku jew yg kna ikot ckp dea tp dea tak pnh pown nk dgar even nk ikot apetah lg kan. hey , ladies pown adew gak ego taw . if kami sbgai pmpn lei ja hormat ego llki nape laki tak lei nk hormat ego pmpn? huh mmg smlm asew down+tired n mngalah sgt2. asew mcm xgunew sbar dlm this 5 months . tp ntah laa . bile nk d pk2 ini kan dugaan . haha ( sejak bile laa aku mule jd pemikr kan:p) so , secara tibe2 bb dtg . "b kt gate dpan nie. turun laa " aku tercenyum ja bcew msg 2 . around 10pm kowt msg 2. aku pown taknak la pnjang2 cryta.aku siap terus laa turun. sampai2 je kat gate , tegur makcik guard then terus masuk keta ( dgn bibir muncung:p) yelaa . arini aku mmg protes abis laa sbb 1st time kami tak spend weeken bersama kowt. law la aku ade xtvt takpe . ini aku nk kwa pown tak izinkan . so? mmg la aku blurr+stress kan. sampai2 je kat foodcourt , pesan mknn . bb dh mcm mngada jew. haha aku knl sgt dh dgn dea. dh taw aku majuk lagy2 dea nk usik aku . :p asew mcm nk terajang jew kaki dea . hehe . mood angry kan .haha tp d sbbkn nasik ayam kt ci2 sedap , aku lupe mood marah aku. haha.. ktrg melahap sambil tgk tb dh tak ingat dunia kowt. tgk2 ja jam kt tgn dh kul 1115 pm kan. uishh mmg la dh lewat nie. bb pown nk kena lik klang lg , aku pown kena tydow awal kan. class wal pg lol.. so bb anta alik laa. he said dat he love me more when im angry. haha. aku kan dah ckp , best gaduh2 niew. sbb buleyh eratkan ktrg lg. bb pown mmg suke nk mngusik kan. soo , syg pown kena la majuk selalu kan...hehehe 101010 mmg tarikh best tp takkan ade maknenya jugak kalo tak taw menghargai psgn kite. oh , btw next week i had final exam 4 sejarah n agama. wish me luck oke . ps : bb , kamu cumel bile kamu xmarah . :p
kemanjaan jari aenzaareen at 2:25 PM 0 comments
Labels: cinta, fall in laaaaap
erm. how 2 describe huh ? hahaha . excited mybe . huhu. semalam mencipta lg kngn. (byk betol kngn kan. huhu) tp kalini cm berbeza ckit la sebab ini 1st time aku dan dea naek tren tanpa keta kuneng .haha g lepak-ing kat kl. salu area klang je tp maw ubah muud kate bb . so menpak la ktrg ke kl. qiute oke 1stly sbb aku tak suke nek tren . rmai , padat n mcm ikan sadin lol. makan makan , karoke karoke , jln jln , maen maen . huhu. mcm kanak2 ribena melintas jln . ntah ape la yg aku suke kn sgt kan. asyik nk senyum nk ketawa dan nak menulis something ja. huhu. nk lintas jln msty sebuk je bb nk pgg tgn . eh , i dh besa oke . i taw lol...then kena marah sbb degil tahap max. huhu g sungei wang n ts beli mcm2. sume plhn bb n mostly i like. hehehe. tQ syunk.. do i love u? yezz...honestly i nk sgt jd mlik u. hahah ( mood : gatal :p) tp mmg super duper hot la hbgn niew... sbb im alwaz smile smile n smile..huhu pix tade sbb fone kn dlm spital. hahaha...
kemanjaan jari aenzaareen at 12:08 PM 0 comments
Labels: cinta
apew lg nk fanatik maw citew? haha just kwa have fun dgn bb , mat and napis. sampai ke kajang gak la. (next aku post gambo oke) apew yang best ? bb gelak punyew kuat samapaikan maen o-som dlm keta. last2 aku yang kalah and kena jentik . cinabeng aw~ saket ! hehehe mom kol suh alik umah abah . malas and tak minat la ma...ngee. so , spend la weekend dgn si dea jewp. walaupon takdew prncgn kan . kami layan sajew laa. awal pagy da sibok bb kol. " siap skunk , kai bju shantek taw . nk g berayew !" aku pon kedek2 la siap kan. hehe dtg punyew laa..vroooom! hahaha. dah mcm keta apew ja bunyik kan . hehe tp d sebabkn syg punyew psl kan. hehe g menapak ke klang alik . g umah napiz. berayew laa. then amik amat . g berayew umah "member" napis kat kajang an. dlm perjalanan mulew la adegan snap2 pix . hehehe. dah lamew tak tgk bb gelak besar. mmg kalo dgn kawan2 mmg sakan dea gelak. hehe then terus alik koleg . dalam 530 ptg smpai laa. ciom tg bb . mintak ampun n maap. sbb ari 2 rayew tak sempat nk mintak maap laa. hehe. " ampunkn syggg ye b!" uat mia miera . aku nk mntk maap laa. sebab xspend byk amse dgn kaw laa. hehe. kaw dh bhgya kan dgnn wan? aku doakn sentysa laa..
kemanjaan jari aenzaareen at 12:40 PM 0 comments
oh ini tarekh keramat la . sebb 1 MALAYSIA laa. hehehe. dan aku decide nk g mid ngn dyla. mito n wan nk juin jugak . hehehe. kaget , beradap dan gorges . haha. ( maap dylaa sebab tak byk cakap oke . ) hehe. tp b4 dyla dtg aku sempat lak ai g tengok2 jeling2 kat PDI, converse n REJECT SHOP. alamak, tibe2 jew ternampak lak 2 baju yang panggil2 aku . mai beli ! hahaha. then fulus pon terbang la melayang RM40. haha. inilah padah berjalan sorang2 . hehe. then dyla dtg , ktrg jalan2 g tgk accesories and last2 dyla decide g minim kat fud court jew. sbb dah masuk sumew tp haram jadah tak beli papew pown . haha. minom punyew minom , sembang punyew sembang an, bla bla bla ..tibe2 jew adew plak ai mamat dtg dgn penuh yakin. (dlm aty dah agak dh . mesti nk jual brg nie . ) dan memang sangat tepat! haha. perfume la . sempena 1 malaysia's day dpt promosi la kunun . kejadah . haha. typu neyh. dusta belaka. haha. pas2 ktrg sambung lagy sembang. mito lak kol ckp nk tengok wyg apew.dyla dh nak alik. aku ingat nk cncel jaa. pas2 tibe asew cam nak tengok lak. hehe. cpt2 la msj bb , " ala b..jum la teman sygs...t sygs jd tunggul ja teman mito n wan ! " hehe. dea macam malas jewp tp di sebab kan aku mengada sangat kan, haha. dea ckp " okeyh !" yeppyyyyyyyyyyyyyyyy~ . jam kat tgn dh kul530 kowt. so ajak la dyla teman kan tgk tiket wyg . n mito debab kol , " aen aku nk couple sit !" siot jaa.. haha. dh la wet aku kan . haish ! dyla tlng pggkn baju aku. hehehe. so beratur la aku g beli tiket. " RESIDENT EVIL AFTA :715PM" layannnn jewlaa...kol bb and dea ckp akn dtg la lmbt o cpt pown. aku jln2 ngn dyla . mito n wan pown cmpai. lepak2 n dyla nk lik dah. aku antar sampai kt ktm la kan. jg dirik k dylaa. thanx sis coz sudi temankan i oke. bb kol. alamak. dh 720pm laa.. wyang dh start. mmpos aku. hehe. dea tnggu dpn wyg. hahaha.pdn muke. tp bb, tq sebab wlaupown dea mngntuk an , dea still nk temnkn aku. hehe.mito n wan siot ja . dpt sit atsa kan. aish ! tp dlm wyg , bb still b. cumel ja kamik . hahaha.tp siyes laa. citew 2 xbest lgsung laa..hahahhahaa !bb , i luv u ! kamik blah terus afta tgk wyg . aku terus lik koleg . n bt3 lak leih kong tgah jln. naseb baek bb tak pk bukan2. then alik terus beli mknn n tdow. haha. penat sungguh kan ari niew. sampai la aku bngun dah kul 915 laa..adoooii. dh berape mimpi dh.. haha. bb gerak bngun solat subuh , mamai nyew akuuu... hahaha.
kemanjaan jari aenzaareen at 3:42 PM 0 comments
uh , dah nak alik KL dah ryniew .
ouch , mom n dad gonna mis u oul laa.
kena alik awal da sebab nak study 4 test . HOD subject lak ai.
(hope lulus dgn cemerlang )
ermmm.
maw post gambo2 rayew laa.
dah lamew tergendala kowt. saje nak bg u oul tatap.
ehehehe.
lg2 sangat rinduw samew areeeep laa.
dah 2weeks ta jumpew.
dis ayew mmg tak de jumpew pown lg la.
kamu baik2 saje kan sygss? hope so.
kemanjaan jari aenzaareen at 1:32 PM 0 comments
aku alik last saturday. oh ye , nk wat correction la . aku bkn alik naik keta , tp naek tren ets laa. walaweeeey~ mmg super duper best n heppy-ing going la . coz akhernya aku dpt la merasa naek tren kan . yg aku admirer gyler b4 niew . haha . then aku dah in kg . uhuk , wat i miss a lot ! MY TEDDY (beybitt)..hehe. sangat2 rnduw kamu taw. ngee~:P semalam kami sekeluarga telah mengadakn gotong-royong bersihkan umah yg usang tp cute neyh. hehe.(nt i post pic later k) ade mcm bese laa , sukew curik tulang . iyub lak alwaz ngn lappy dea . aku kmas blik atas n mum/dad was in outside . clean kwsan umah. uh , umah kami dh jd sangat2 bersih n cute. i like ~=) love story : arep sangat bizi rinie. tak banyak pown kami spend mase (even i fun/sms) . hes. wif hes car. tukar rim laa , tyar laa. sampai laa dh tinggal 8ringget jaa . pdn muke kan ! :p tp ade gk ksmptn mcg ptg td . wat the things that i can't 4get : "prfume 2 adiah t0k ain..krna rjin bljar..gelang lak adiah t0k bulan annvrsry bln ke-4..iklas dr b untuk bini b.." ouh~ i2 sangat romantik taw. hehe. and really i luv u much darl . thanx s0ooo mush. how i miss u now~ . . . . . . . life : bukak pose umah opah at gelung. umah dah bnyak berubah . dh jd sangat shantek n demand oke . ctrasa acu n pksu i guess . btw , its nice n cool ! mum 4 open fast agk sdrhana cz i tink i can't t8 too much cz perut nie cm ta bape oke. tp td afta acu siapkan spghety ue , mukut nie asew cm nak nak jew. haha . so .. ngam-ngam-ngam . hehehe. sepinggan spghety masuk in my mouth ! . . . . . ayah risawkan iyub n his life . now dea cm terkotak-katik cz still tade keja n byk utang . siyes i hate dis stuation oke . we're not from rich family but he's treat my father like we are . how could he? as brother he should know wat way he must 4low . i hate 4 make my mom n dad in trouble but he seems like nothink 2 worried about ! insane mom/dad ! siyesly . . dis fmly matter still xselesai . . hope so , iyub lei paham n cpt2 la settlekan masalh nie . dnt make trble again . we luv u oke~ im done . thanx 4 reading oke ! waitink 4 syawal..excited? yes , i am! tik tok tik tok : 3 days still !
kemanjaan jari aenzaareen at 12:05 AM 0 comments
Labels: cinta, haty-ke-haty, life
hehehe..okeyh tak letak sttmnt cmniew? hahaha. sayang sangat samew laa dgn mdm2 sekalian. sangat memahami.hehehe. yeayy ~ aku akan alik jumpew emak and ayah. snt2 merindui kamu la mum and dad! rindu nak uat kuah raye . rinduw nak bersuke ria menempik tepung . rindu nak dengar emak membebel . rindu nak dengar ayah pown melenting carik barang. hehehe. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ arini pojek nak kemas bilik. b4 alik raye..hehehe esok dah nak alik wangsaa laa. alik ngn keta juga akhernya..hahaha ingat kan dpt la kan nak naek treenn..huhu. tp macam tak dapat jew. hahaha so , wat da best 4low jaa . yela , jimat wet . hahaha. . . haaa.. nak gitaw neh . aku LULUS oke test madam gnes yang aku cuak nak mampos b4 niew . huhu . mud : sngat2 heeeeeeeeeeepi laaa~:p love stori-mori . hehe. xdew yg menyakitkan. uat masew skunk niew adalah kebahagyaan . tp , esok lusa ntah xtaw laa kan. well , ini kan chenta . sanggup snirik laaa tanggung risiko ! arep mcm besew laa . kejew . just malam2 ja spend tyme ngn koling2 . . ngeee~ itu pown dh cukup la sygsss.. sebab dah mmg sangat syg kamu kan . dunt eve wurry oke ! im just 4 u. titik ! life today. awu bis class ustaz laa. sambil menunggu class sjrah . so meluangkan laa masew terluang dgn kawan2 di lab neyh. akibatnye : skunk kesejukan ! hahaha.ekon kuat laa! td bincang tetang hal ibadah. ye , class ilmu . adew bnyak malaikat aw~ best2 sebab taw adew malaikat duk sblh aku. so , td aku pown duduk le dgn penuh kesopanan taw tak? hehehe. kan nak jd best student an . tp anim sbelah aku tidow plak aii.. anim oh anim ! hehehe~ perancangan lain tuk rinie : -basuh baju yg dh 1 week..goshhh! -kemas almary n bilik. -packing beg . -menelipon emak. -menanya buncet nk kwa ke tak sbb nt lame tak jumpe. -basuh cdr n sheet bntal ! -basuh towell. -kemas rak yang bersepah gyler vaveng ~ oh yewp , riry syg. . . kaw jgn nakal2 oke. aku lepuk kaw nt ! hahaha. okeyh. tahnx coz sudik baca yewp.. SELAMAT ARI RAYEW AIDIL-FITRY ! p/s : jmput laa dtg umah !
kemanjaan jari aenzaareen at 11:49 AM 0 comments
hey2 stalker :P ouh..mukaddimah untuk rniew erk.. aku adew test mdm gnes laa..honestly sgt susah taw tak? lepas tu aku rasew nk tdo, nk blah n nak terbang jauh ja. hahaha.sgt unconfident la aku time 2 tadi.hahah~ betu laa~ ia sangat susah taw tak? niew aku dah taktaw nk gtaw apew lagy. ermm. semalam. afta bis clss kan awl.dalam 2 pm la kan. then alik ja bilik terus la me-rest kan badan yang agak mengada neyh. tp kan, sayew terlelap la.haha~ messy messy messy ! aha~ dlm 645 cam2 awu terjaga kowt. alamak, tak batal kan posew aku? terlebeyh tdow la pulak ai..hiiii:p mek alik clss over 5 pm. dea pon lelap gk. hahaha. so, kami pown open fasting lmbat la.haha afat mandy , solat mgrib n make some up:p kami pown berjalan terkedek-kedek ke kafe. order 4 : -tomyam mee hun + lemon ice . mek nyew meal? -chicken cop+rice+lemon ice+veggy+ape lg erk? (kuat betul mek nie melantak kan?haha) lantak lantak dan melantak lagy... tibe-tibe..... ting ! aiseh..dea lalu dpn mate aku plak kan. yewlaa aku tgah tengok tb kowt time 2. dlm nada marah laa memaki org yg lalu dpn aku 2. tp kan...alamak! dea la plak..hehehe..yoga! hahaha..tak sangkew. n aku sgt perasan kot ! kunun-kunun dea pon ade aty kt aku. hahaha.. aen..ridicilus oke! hahahah~:p malam. lpas bis mkn at kafe, g la ke kantin. nk study bagai..tp,hampeh ja. jap jewp pown..dah stop.hahaha..alasan lebeyh. padahal nk tgok org tu kan. adew kat kantin gak..hahah mlm ckit awu la study bebeno.haha tp... harini. aku tak dpt uat dgn bagus laa, honestly oke! mmg haram jadah betul la soklan nyew. aku cam nk blah cm2 ja td. nk tidow pown tak lei.adoooooii.. mampos laa..harap2 la aku lulus kan...ergh! buncet kol dlm 1035 td. bertnya khbar.hahaha..ykew?eh, padahal rndu kan? dh 1 week tak jumpew la. mmg miss gyler la. tp ape lei uat kan. rnduw jewla..nk jumpe mmg tak lei la kot. hahahaha..mcm2 dugaan. ape2 pown. aku syg kaw buncet !
kemanjaan jari aenzaareen at 11:04 AM 0 comments
hurm..b... dh 3 bulan kan... kjap jew masew berlalu..n 3 bulan niew jugak laa..syg sgt merana..sgt trauma..tp alhamdulillah sbb b always bersama dgn syg n hrngi segalanya dgn syg.. syg mntk maap sbb kdg2 syg terlalu ikotkn aty and perasaan kn? dh 2 byk sgt mslh mlnda kitew an...xbenty2 aer mata and kesuraman dlm hbgn niew.. mohd areen..dh lmew rsewnya...smoga dea bhgya d sana... b, sntyasa la mndoakn nya...jgn prnh lupew tggjwb itu...sbb itu mmg tgjjwb b... selepas akhirnya semua ini, bkn sng syg nk terbitkn lg semngat dlm dirik niew.. mmg susah! tp syg cuba jugak bngun..sbb syg taknk lupakn segalanya mcm 2 jaaa... dlm 3 bulan niew... sakit perih dn kesedihan yg syg tngisi dr dlm aty niey.. arap2 laa..semoga ia makin sayu dn ilang terkubur,sbb syg sgt sygkn b ! semoga kitew bhgya,, rmdhn..yg penuh mkna tersurat dn tersirat.. semoga sglanya dlm kesejhtraan dn ksdrhanaan.. apew2 nk jd pown aku hnya berhrp dn berdoa..smoga sglnya berada d jln yg bnar.. dh bnyk sgt tmbngn dosa dr pahala...org lain2 aku tak amik peduli, tp org2 d cc aku.. aku akn mndoakn yg terbaek...b,,smoga b juga mndpt lmbaian nur i2 ! syg sgt berharap..... sbb syg taw..b jugak akn dpt mnjadi seorg yg baek... slmt mnymbot rmdhn al- mbrk !
kemanjaan jari aenzaareen at 12:01 PM 0 comments
Labels: cinta, haty-ke-haty, life
hehehe..ntah la ttw cmnew nk dscrbe laa...hehehe.. i suda siapkan notes untuk "sayew xkn typu bf syew lg !" tu td... and..terpaksew la aku mencmpurkan otak aku antara agama dan cinta..haha.. tp akn, paling kelakar..aku rasew cam princess lak aryniew..haha. ntah apew yg merasuk aku untuk aku memaki baju kurung aryniew..hahah..pink lg u! oh yewp..citew td tak bies lg laa...note2 yg berjumlah 2000p.p 2 aku siapkan kul 1043 td..ouch~saket tgn n jarik taw..rasew mcm dh kena thrombosis..haha..ada kaitan kewp? lantak laa..hahaha..janjiw aku dpt jugak siapkan dlm aryniew jugak! yewlaa...ptg niew jp g dh nk KENA SUBMIT laa.. adoii..ntah cmnew la nk ckp dn buncet tu..aku dpt asew cm lain jew lynan dea kt aku.. erm,@ adekah dea nk mnguji kesetiaan dn kesungguhan aku pd cinta niew? erm..aku pown tak pasty laa...aku harap dea akn nmpk kejujuran dan keikhlasan aty aku neyh!sbb.. ~i cant live wthout u! ~i cant make my self so true from da tyme u said "go away" tu until la now! ~i sgt2 sygkan u......!
kemanjaan jari aenzaareen at 11:17 AM 0 comments
Labels: cinta
apew lah slh lg dgn dirik aku neyh? belum ckup semprna kew aku d mata dea?terlalu byk pengorbanan drpd segalanya.. aku masih insan yg biasa mnagih masa remaja... aku rasew tak salah pown nk kwa dgn kwn2 tp napew keh dea begi2 marah? aku dh mntak maap bkn niat aku nk typu dea..tp aku bkn kwa dgn lelaki pown..seorg gadis yg bernama nur addila..hurm..kalau la dea tahu..apew yg aku simpulkn dlm hbgn niew...aku niew tak ckup lyk lg kew nk mndpt kepercyaan penuh i2? i dh sgt terseksa bilew u tak pcyew i..now i wat lg...still samew..still abaout haty n prsaan..u said i still nk kt otis! bee...i dh xnk oke..hncur dh aty niew bilew semua andaian b 2...takew kew sikit pown kprcyaan b kt sygs?berdosa sgt kew syg typu sunat?b pown taw...syg uat semua niew untuk jg aty bee..tgk now..inilah pdhnyew... i mntak maap sgt..i btol2 syg u...apew lg u nk i uat tuk hbgn kitew niew?? i dh berkorban mcm2..i korban sglanya..i bkn pmpn yg sng nk syg org..ye..i pnh syg otis...tp ckup laaa..i dh tknk ingt hal lma..i hnya adew u...xckup lg kew apew yg i uat?hurmm.syg...i xkn lpskn hbgn niew..i brn bersumpah..i hnya syg u jewp.. mcm2 yg kitew angan kn bersama..sng jew u ckp u n i dah smpai di sini...syg kew u kat i?betol kew u bnar2 syg i? i khuatir u typu i....u..i ingt lg semua katew2 u..wlau apew pown u akan selalu adew untuk i..so skrg i sgt perlukan u..u dkt mne?napew i mcg pg td u tak rep..napew i kolu tak angkat??/marah kew u kat i?bncy kew u kt i?i niew dh tkdew mkna kew kt aty u sygs??/i kecewa...smlm i xdpt tdo...i g clss pown hall of my mind teringat kt u... i dh tktw nk ckp pew..yg i bnar2 taw,,,,i sygkn u..i taklei idop tnpa u...!
kemanjaan jari aenzaareen at 10:24 AM 0 comments
Labels: cinta, haty-ke-haty, kedukaan, life
hurm..4 1stly..alhamdulillah n syukur sgt pd Allah sebab kami maseh begini. n i pown makin merasai nikmat cinta yg Allah kurniakna kat kami niey..cuma kena lebeyh haty2 jewp..erm,,nk strt dr anew erk..hehe.. ...... big spender! i dh makin sygkn u sygs...smlm kitew bina lg kngn chenta kitew..u bwk i g ulu yam wterfall..yes, i admit dat i cant swim ouh..hehe.u jaat taw..u sajew2 jewp nk tarek kaki i msuk lm aer...sejuk, tatot n dalam gyler aer dea..hehehe.. sygs...u berani terjun in wterfall yg tahap cipan bahaya dea?esih...i sgt susah aty time 2.. tp i berlagak tenang..haha..lpas u dh trjun i mengeluh pnjg..hehe..i terlupa loh. u kan my brave brilliant boy..mustahil u tanak uat..hehe..lw i ckp jgn pown u stilll gk nk uat kan..hehe..sygs...u sgt beraniey..hehe.. kite mumam buah matew kuceng n rambutan yg kitew beli td..asih..u la ney, mulot i niey ta bis2 nk mengunyah taw..hehe..dh lamew rsenyew i ta muman buah ney..hehehe.. actlly i kan tadew wet mw mkn, so smlmm i ta mumam laa...hihihi..soe i typuu u.. then afta fnish our berkelah, kitew menjelajah lg mncarik tapak untuk lepak2 lg..hehehe..mcm biasew laa u bwk i kt tanjung..hehe..mcm u ckp la dear, kt sniew sgt tenang taw..i sgt2 sukew2...hehehe..dah jath chenta dgn tmpt dea...pdhl i ta ttgk pown laut nyew..i asyek berkejar2 jew dgn u..u laa...nakal sgt..hehehe.. sajew jewp nk snap2 pix i..uat i maluu..awww~hehehe...i nmpk u sgt gumbira sygs..u asyek gelak jewp..hehe..u dh ta marah2 mcm b4 neyh..if adew ja ,sg in my fone, u msty bsing..hehehe..now kn da tadew..i tolak sumew sbb u taw sygss..kan i ckp.. ive done anythg rare 4 u! lg2..hujan!ouh~ sgt saket palew i taw sygss...i cubew untuk betahan tp iasew cm nk muntah pown adew..pwot i sgt lapw ..tp bilew tgk jew asew cm nk terkelua isi perut..myb sbb dh bnyk mkn bnda yg bukn2 kowt..hehehe.. stop..u anta i alek..n i bwk bntal u sbg galang ganty nyew u..hehe..so, tadew la i rnduw sgt kt u..hehehe..dear arep..u know ryte i really love u..i can do anythg 4 u babe...hope u same like me!
kemanjaan jari aenzaareen at 3:27 PM 0 comments
Labels: cinta
1stly..i nk ucpkn bebanyak tq kat en ashraff roslann coz still mention i lam life dea neyh haa...unftntly laa..i mmg adew sikit asew tharu laa...bohong la law i ckp... i tadew prsaan cm2..tp kan, nape i cm rasew bersalah lak kt my buncet?hm... rumit sungguh cinta..kdg2 asew cm nk lpskn jew smuanya...tp aku taknak mngalah dgn semua neyh..rasew syg niew mmg mnebal hnya untuk dea...ntah kan esok lusa masih berbaki lg...saket taw bilew kitew mninggalkn owg yg kitw syg...hurm..i taknak prsaan 2 lagi..i tktw laa..i mmg asew cm laen skunk neyh..i just taw..i sygkn arep! i takley law dea x mngudi life i..stiap ary i hnya ingtkan dea..so.? xkuat lg kew mkna cinta niewy? yes..i terharu dgn apew yg en ashraf wat.tp i xnk bhngi aty snirik..i mmg betol2 sygkan arep...buta nya i law i xnmpak apew yang arep cvube buktikan bilew dea bersama i..mmg i dh jatuh cinta kt dea loh..arep,i taknak pown org lain dlm life i neyh..i tak mammpu nk hrngi ksesalan dlm life i tanpa u...u ibrt org ke3 terpenti dlm life i afta my parents...i xnk u anggap i hnya pmpan yg berchenta dgn u..lw lei smpai i matypown i nak bersama dgn u..ALLAH saja yang taw apew yg i rasew skrg ney... syg nyew i dkt u, i tktw mcmnew nk luahkan..i tak pandai meluahkan..u pown taw kan..i mmg failed dgn comunication..tp i hrp u nmpak apew yg i cubew perthnkn dgn u neyh...i taknk lg smua lelaki dlm idop i..i serahkn jiwa dn rag i pd u sygs... law u bcew notes i niew...i nk gtw u..seminit i lupakn u ibrt i lupakn drik i snirik...smlm u tnyew jauh mnew pntingnya u.. i jwb mcm fone taw...sbb i mmg tak lei idop tnpa heppy ! addicted sgt! kemana2 i g pown i i nk bwk..bkn stkt ltk lm poket tp i pgg taw! ala sygs...2 melalui mnings ttg somthing kan,.tp lw u tnyew i lg how bout a dscirbtion, i akan ckp...pntg nyew kwn2 i yg selalu i ckp b4 niew,,pntg lg u sygs... i tak pnh tggalkn necklace yg u pkaikkn dkt i...i hargai hdiah2 yg u bg kt i... stiap msew i dgn u, mmg i nk praktik kan sebaik mgkin..tp EXCEPT la lw tyme kitew gduh..hehehe..i mmg sgt sygkan u taw...lw u tnyew i apew i akn yat tuk u.. i akn ckp i snggup susah sng dgn u..tp jgn harapkan i snggup mati utk u..sbb i still waras oke..i ISLAM,, so...i xkn perhambakn dirk demi seorg lelaki..i harap u juge bersama i...i sygkn u!
kemanjaan jari aenzaareen at 1:34 PM 0 comments
Labels: cinta
Actly sbnrnyew pg smlm i nye tommy cgt caket..mcm2 bnda gk i post kt m.s n fb..lg2 i k0l c buncet d awl pg n he said he's got w0rk 2 do..hm..mmg aku cket kcewa..of cz la..da 2weks tw dea xamek aku..n kami xspend wekend 2gter..pdhl dluw kn da jnjy once a wek juz tuk kitew 2...tp..jeng jeng jeng..time aku da lpas mandy,tbe2 ja phone aku bebunyi..'b kt bwh aptment aen.cpt la tuw0n!' wat? Hehe..sukenyew ! B mmg phm sygs... Cm boley bcew ja aty sygs..hehe...so dlm hujan renyai2 kami pn kelua la.. 2day is sunday..ergh, crowded cgt tw.. Ktrg g giant nilai dlu..g beli pndol menstrual..aku kn cket pw0t td..hehe.. Pas2 g beli nail keper t0k buncet yg kuku dh mcm setan...haha..lst2 kami dcide t0k g pntai ja..mcm besa..aku kn like pntai...hehe...lter i ctew bout pntai oke...i ada hal..bye..
kemanjaan jari aenzaareen at 3:16 PM 0 comments
Labels: cinta