tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, November 10, 2010

love dis heart !

zureda anak angkat jayasree
yana anak angkat mariamma
nana anak angkat gnes
well, korang adelah insan2 pertama yang menegur aku d kelas sendu itu . mood aku malam nie adalah mood kenangan dan keindahan . nak hampir 6bulan dah weyh , ase mcm awuu jee semalam kowt aku tegur korank kan. aku nie dah laa tak pandai beramah mesra mcm anim tu . haha. tp korank still gak nak kwn ngn aku kan . siyez , aku terharu babe !
nak di jadikan citew , kite sumew mmg ak knl each other pown . sumew sebab kerajinan zu kan. sungguh rajin nak menyalin character leader (mdm gnes class) membuatkan dea sgt rajin mulut nak tegor n sekali gus pinjam tanpe pulang buku aku kan. hahaha. tp 1 week later nasib baek ko pulangkan. so, start ci2 la kitew kenal kan. hehehe.
aku tak yakin sebenarnyew nak kawan berpuak-puak nie sebab aku ase nt msty ade je nk gduh. tpdgn korg niew so farr oke laa. sampai aku lue da yang kitew awu ja knl kan. mcm dah lame sgt jee kenal taww~ huhu.
yewlaa zu dgn prgai selumber je kan .(18sx , sg) haha. dgn yana yang sokmo nak wat muke palat law gduh ngn bf dea tu. nana plak dgn pkwe yang kuat cemburu dea tu and also iera yang hilan enta d mane.hehe.
aku nk tq soo mach kt korank sbb walau ape dan seape pn aku , korg tryma ape ja ade nya aku neyh . especially zu and yana . korang la pling byk spend time mencarut marut ngn aku. hihihi.
aku asee aku tak pnh kot ckp kt korank kan , yang aku syg korng . <3
insyaallah law jd and ade mase dgn plan kite nak g camping tu , ku nak kitew sumew enjoy. jd dirik kit snirik oke. im part of this ship. i luuuuv u guys laaa~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: