tryma kaseh daun pisang :)

Monday, November 8, 2010

"kids & baby photo contest"

syarat -syarat penyertaan.
1. anda mesti menjadi follower blog ini. http://sweetlikekisses.blogspot.com.untuk memudahkan anda tahu apa apa yang di update for contest:)
2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)
3. letakkan banner contest di sidebar anda.

*banner contest*

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.

tarikh tutup sehingga 30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)

hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.

so..

aku pown menyelongkar laa picture aku .

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

gambar ni adalah anak sedara bf aku . tapi esok luse dah merangkap anak sedara aku jugak kan. haha . =p nie time g klcc aritu. name dak ni DHIA HARTYKU . sedap kan? comel mcm dea jugak . tapi perangai mak ai bukan main macam jantan dah . kan ade taman permainan kt situ , dah macam dak jantan aku duk kejar sane sini dgn kudrat yang dea ade tu . hehe.

salu dea taknak pown dekat dgn aku sebab sombong tapi dea nak je jalan2 dgn aku sebab aku dah pakaikn dea cantik2 nie . hehehe . dea mmg cumel . geram aku :P

nt law aku dah ade anak , aku nak yang mcm ni boleh tak? hahaha.

so cik safiyyah oi , saye dah tukar gambor tawww~:p

and also..

tagged to

-

-

-

-

pa,a

nina

aini

afrina

shahrul

yatt

gadis

tyrah

-

-

-

-

-

ending of the storry : i hope rezeki ade. INSYAALLAH . ameeen~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

1 comments:

safiyyah osman said...

hihih..gila kreatif gmbr..:)...thanks babe sbb join:)

jgn lupa tag 8org ok:)