tryma kaseh daun pisang :)

Thursday, November 11, 2010

kesakitan n kehampaan masih terasa

harini awal pg ak msg bb but no answer . msg jela gd morning . itu mmg tak kan pernah aku lupew.sbb itu bb yg selalu ajar . YA ALLAH , berat sungguh dugaan harini . smlm ntah kul bapew awu tdo . pg awal2 dh bgun . mmg aku dh tak betol agak nye. bangun teros mengadap cermin . mak , sembab nye mata aku . terngiang2 ja meseg bb smlm kat mata aku . hmmmm hmmm dan hmm. ape lagy aku nak wat neyh Ya Allah . jiwa aku , life aku n mostly diri aku terasa sangat kosong . berjuta maaf pon aku ucap ntah laaa.

aku dah taknak ungkit pape . aku nak jujur dgn dirik n mmg aku sgt2 bersedeyh skunk nie . aku akan cuba sedaya upaya pertahankan hbgn nie sbb aku bnar2 sygkan dea . dea ibarat nyawa aku .
masih terasa lagy kehangatan pegangan tgn dea . mcm bau je smlm tapi now nie ktrg betol2 berantakan . ape lagy aku nak wat .
aen ko silap . ko xmanage betol2 life ko . ko terlalu ikotkan perasaan aen . cuba ko jd manusia yg biasa je. huh , tp aku tak boleyh . ini la klemahan aku . bile aku dh sygkn org gile-gile bile aku sakit pown aku lei jd gile. hmm. byk tol aku mngeluh . maaf , aku bukan mengeluh bkn2 tp aku kenangkan sgala suka duka ktrg . itu yg watkan aku nye mate sembap .
harini pg takde pape tapi aku takan tido punye sbb aku lei termimpi psl bb . aku tk dpt tahan . betol la kate mek , dlm tido pown boleh nangis . siyesly , aku tak pernah cintakan org mcm nie sekali . dea suka duka bg aku. hmm , result final aku dpt A pown aku rase mcm tak hepy sbb selalu bb yg nak dgar semua tu . dan mmg segalanya bb . semua org kat sini taw aku takan kwa law aku tak dpt kbnran bb n aku pon tade aty nak kwa ngn org lain. bak kate , semua nya bb .
aku sentyasa jaga pergaulan aku dan dirik aku untuk bb . mak , aku sgt sygkan dea. ape lgy aku mmpu ckp? mcm ne nak baek balik . law fone alwayz off n xreply msg aku?
aku sygkn ko. sampai bile bile pon . hmmm~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: