tryma kaseh daun pisang :)

Thursday, November 11, 2010

aku tak lei tido !

tapi aku dh tade haty nak skype ke ym ke fb ke. erm , fb dh dlte . terpakse laa. sbb itu jew dapat buktikan aku syg dea . ttw nk wt ape dh. hafiz ckp nk tlong tp aku ase cm bile pk2 lik takot keruhkan keadaan algy jewp . meyya said tak perlu nk dlte sbb penuh kwn2 aku tp maaf la kwn2 sbb aku terpkse . lgpown bb lgy penting dr fb . hes my everything. i wont let im down . bea jew aku saket jgn dea yg saket. tp td sttment tu. hurm mnkitkn jugak laaa. msg dgn aku sakit aty ? betol ke . lw mcm tu aku rela mnjauh sbb aku tak th law dea skit aty. mcm aku ja yg jd sbb dea mcm tu. YA ALLAH BERILAH AKU KEKUATAN DLM MNEMPUH SEGALA DUGAAN INI. SEPERTI YG KAW MNGERTY , AKU TERLALU CIINTAKAN DIRINYA YA ALLAH . tabahkan haty ku, tetapkn imanku dn tahap kesabaranku. sesungguh nya aku hanya hambaMu yang lemah . tak terlepas dr lalai dan melakukan khilaf. ampunkan aku YA ALLAH . b , maaf kan syg jika syg uatkn b terluka , kt sini syg bkn nk riak o menunjuk dgn peg ttg hbungn kita cuma inilah medan untk syg luahkn sgalanya , blog adalah jiwaku ! semoga kesilaapn ini mematangkn kita . kesilapan ini mendekatkn kita dgn pemahaman baru. aku bersyukur sbb ALLAH berikan kita jdoh untuk bertemu dn bercinta , dan sampai kapan pown aku tetap akan cintakan kamu. sampai kapan pown~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

4 comments:

chopperline said...

erm, ko sbar je k aen..
ak arap ko pham gak ngan dye, maybe dye ngah panas lg kn.. ko sbar je.. nnt dye dh sejuk, konfem dye akan dtg kt ko.. laki mne snggup lepaskan pmpuan yg baek mcm ko..serius..

from : alia

αииʏнαтα αɛиʓα said...

tah la aliaaaa. aku pown ttw now neyh. aku ase down sgt. dh bape mlm dh aku ta dpt tdow. duk pk jew kjenyeww. serabot laaa. hmmm.

chopperline said...

ko sbar je ek..
ko pkai la prinsip ni k "DUIT"
Doa
Usaha
Ikhtiar
Tawakal
insyaAllah ok nnt..
ak pown xnk member2 ak cmni.. serius..

αииʏнαтα αɛиʓα said...

hmm.yewlaaa.
mmg lol.
tp babe hndtly aku dh makin ok
aku ade kwn2 yg oke dan phm aku.
aku sgt bersykur.