tryma kaseh daun pisang :)

Monday, October 25, 2010

sepetang bersama seorang kanak2 dan seorang lelaki

dalam 4++ pm gitu aku d temani dua makhluk Allah telah mengadakan temu janji d KLCC . hahaha. kejadah betol laa~ sbb seorang nyew adalah kanak2 ribena dan seorang lagy dah layak jd bapak. huuhu. semuanya tak di rancang pown . mcm besew la encik kekasih mengambil aku awal pg bwk alik klang.

(cantik tak klcc?)(*~*)

menapak d rumah abang dea then maen dgn gadis n dhia. dah 2 dgn perasaan tak bersalah tinggalkan aku kat si2. huhu. dea g cat keta dgn kawan2. aku maen dgn si gadis smpai tak larat aku nk lyn dah. lwt2 ptg ckit b alik dh la terasa booosan ~ so dea decide g jalan2. ajak la si dhia.. dgn memakai baju jlnnye yg sungguh comeel , kami menapak la ke kl. dhia niew nakal taw. hehe. pnt aku kena pegang tgn dea. sampai jew kat klcc tu boleyh plak dea nk terjun kolam tu.. adoii~ poneng aku lol, =P

tp nasib baek la bb pown dh perangai mcm bapak budak. so senang la cikit keje aku. yang paling tak lei blah , aku lak ai kena main kejar-kejar kat play ground ue. atoi , ponat deyh . smapai banjir gak la peluh mengalir kat badan aku. tp aku rilex la, xnk nmpak sgt laa aku niew penat. hahaha. si dhia niew mmg sukew sgt2 snap gmbo. kat fone aku neyh saja dah berpuloh gmbo dea sorg jewp. hahaha. dh mcm model dah. nseb baekkk comel..then ujan lak renyai2 ja turun. time tu plak la baru aer pncot ue nk terpasang kan, haha. ktrg amik kesempatan la snap pix kt tepi ue. dh mcm model. hahaha

then dlm 7pm ktrg gerak alik da. nk anta si dhia niew lgi. sepanjang pjlnn ue, dea asyik pegang tgn aku jewp. aku pown asyik pelok dea jewp. hahaha. mcm tu agaknyew rase mak aku pelok aku dolo..haha. wah, aku dah berperasaan mak-mak niew. haha smapai jew kat klang, tgk2 si mak bpk dhia niew takdak plak. oh, g umah sedare upenyew. adew brthday prty bagai. haha. aku lynkan ajewlaa. hahah. tp tak sangke lak ramai sedara mare bb kat ci2. malu-malu. haha. dorang lei lagy nak soal siasat mcm2 kat aku. hahaha. malu gylerrr. mcm kena baling dgn tepong lol. haha :p

bb pown mcm dah segan gyler. cpt2 la ktrg mntak undur nak blah. haha. then tibe2 ban meseg ckp nak tengok bola. apewlgy. g la ktrg niew menapak ke subang plak. adoooooooooooi~ aku mmg gyler2 penat kowt. bb buat mukew sposen jewp. dea taw aku penat tp wat2 tak nmpak jewp. nk jage aer muke dpn mber2 kan. aku pown tapewlaa. kena gk la jage aer muka laki. tp....

adoooi adew plak ai ntah minah manew plak yang ban sebat. ika namenyew. dak area subang gak. aku taw umah dea kat manew. kan aku duk subang b4 niew. of coz la aku taw selok-belok nyew. tp gedix semacam betol laa. tak suke tak suke !

dgn selumber lei plak nak bermesra-mesraan dgn laki aku dpn aku! babaon tahap cipan betol laaa~ mmng aku menyirap betol la rasenyew~ aku ade terdengar konon-konon nak kenal kan mber dea kat laki aku. eee tah papew jaa.. aku adew kat dpn tu k0wt. law yew pon agak2 laa.. ingat aku sukew kew? menggedix semacam jewp. law nak sgt baek tak pyh bawak aku tgk bola ! kesimpulan cryta : aku mmg marah sgt semalam. majuk dgn bb n wat mukew palat ~ aku wat mukew bkn sebab ape, tp aku jeles laaaa! pmpn lain dgn selumber bermesra-mesraan dgn laki aku kowt !

p/s : BODOH punyew betina !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: