tryma kaseh daun pisang :)

Friday, October 22, 2010

aty rasew macam kejadah nyew !

ouh ntah kenape la kan bilew dh bercinta neyh , ermm rasew macam2 jewp. dulu2 time nak tackle wah bukan main lagy. " b sentiasa ade untuk syg " haa..yewlaa. ntah kat mane yg ade nyew entah . kadang2 aku cam terpikir jew. aku kew yang terhegeh sgt? hmmm..

btw, aku bersyukur la pd Allah sebab dah temukan aku dgn betul2 mr. RIGHT aku. dalam 5 bulan niew mcm2 benda jadi . pahit ke manis ke, aku telan dgn penuh ikhlas sebab dea la yg terbaik yang pernah aku jumpew. terlalu menjaga aku. mahukan yang terbaik untuk aku. sentiasa menilai mane2 kelemahan aku untuk d perbaiki. TQ sygss..
agaknyew d sebab kan dah beberapa minggu kami tak spend benar2 hari bhgia, sebab tu aku asew aty aku mcm kejadah jew. wlaupown sebenarnyew tak penah pown miss seari ktrg mcg. kirew bersyukur la sbb maseh juga d beri kesempatan untuk meseg everyday.
ermm cume terasa sikit terkilan dgn kebizian en kekasih kerap kali ini. terlalu cepat tdor dan makin malas nk send mcg kan? awak jauh taw~ hm..wat aku pk bukan2 jewp! org salu ckp, hbgn jarak jauh kena byk sbar. aku nie tak sabar lg kew? sbb dalam tempoh 5 bulan niew tak penah sekali pown aku keluar tak mintak kbnran kn. malahan aku pown dah makin oke kowt. dah takde perangai setan mcm dulu dah. kan dh sukew memerap kat bilik n carik hobi baru. aku dah jadi gamers! well, adat untuk student mcm aku.
aku harap sgt la, kalo en kekasih niew bz pown jgn laa sampai abaikan aku. taw kan aku mmg mcm niew. kena selalu dberi prhatian. bnda niew aku dh mention awal2 sbb aku mmg jenis cepat bosan!so paham2 laa..
ouh berceryta ttg hati dlam tempoh 5 bulanniew rasew mcm dalam alam bhgya jewp . walpon kdg2 gaduh tp mlm2 dah okeyh. berdebat mulut besew laa.. sebab en kekasih kan taw aku nie degil , haha. law tak tahan , tapewlaa. aku tak pernah pakse. cumew aku nk bgtaw. dulu2 masew kite mule2 dating kan, aku dah cakap kt dirik aku yang aku mmg nk kawen dgn kaw jewp! ingat lg tak? :p
bendA paling best kaw ade? of coz laa kaw punyew bibir angelina yg menawan tu n sikap menjaga kaw tu. itu paling aku sukew.sbb dah byk aku kawan dgn boi tadew pown yg tegur aku ape salah aku. sumew hanya nmpak kebaikan aku. tak pnh nk betulkn kesilapan aku like wat u did! sygggggggg kaw sgt2.
010510 .kitew tetap mcm niew kan? harap2 semoga kitew akan bersama selamanya. sbb aku dah jnji dgn dirk nie aku nk jd yg terbaik dlm hidup kaw.mcm kaw yg terlalu ingin mnjdi yg terbaik untuk aku.manis nyew kan~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: