tryma kaseh daun pisang :)

Friday, August 27, 2010

test rniew !

hey2 stalker :P ouh..mukaddimah untuk rniew erk.. aku adew test mdm gnes laa..honestly sgt susah taw tak? lepas tu aku rasew nk tdo, nk blah n nak terbang jauh ja. hahaha.sgt unconfident la aku time 2 tadi.hahah~ betu laa~ ia sangat susah taw tak? niew aku dah taktaw nk gtaw apew lagy. ermm. semalam. afta bis clss kan awl.dalam 2 pm la kan. then alik ja bilik terus la me-rest kan badan yang agak mengada neyh. tp kan, sayew terlelap la.haha~ messy messy messy ! aha~ dlm 645 cam2 awu terjaga kowt. alamak, tak batal kan posew aku? terlebeyh tdow la pulak ai..hiiii:p mek alik clss over 5 pm. dea pon lelap gk. hahaha. so, kami pown open fasting lmbat la.haha afat mandy , solat mgrib n make some up:p kami pown berjalan terkedek-kedek ke kafe. order 4 : -tomyam mee hun + lemon ice . mek nyew meal? -chicken cop+rice+lemon ice+veggy+ape lg erk? (kuat betul mek nie melantak kan?haha) lantak lantak dan melantak lagy... tibe-tibe..... ting ! aiseh..dea lalu dpn mate aku plak kan. yewlaa aku tgah tengok tb kowt time 2. dlm nada marah laa memaki org yg lalu dpn aku 2. tp kan...alamak! dea la plak..hehehe..yoga! hahaha..tak sangkew. n aku sgt perasan kot ! kunun-kunun dea pon ade aty kt aku. hahaha.. aen..ridicilus oke! hahahah~:p malam. lpas bis mkn at kafe, g la ke kantin. nk study bagai..tp,hampeh ja. jap jewp pown..dah stop.hahaha..alasan lebeyh. padahal nk tgok org tu kan. adew kat kantin gak..hahah mlm ckit awu la study bebeno.haha tp... harini. aku tak dpt uat dgn bagus laa, honestly oke! mmg haram jadah betul la soklan nyew. aku cam nk blah cm2 ja td. nk tidow pown tak lei.adoooooii.. mampos laa..harap2 la aku lulus kan...ergh! buncet kol dlm 1035 td. bertnya khbar.hahaha..ykew?eh, padahal rndu kan? dh 1 week tak jumpew la. mmg miss gyler la. tp ape lei uat kan. rnduw jewla..nk jumpe mmg tak lei la kot. hahahaha..mcm2 dugaan. ape2 pown. aku syg kaw buncet !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: