tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, August 25, 2010

bank nerd !

hahahaha...lepas nerima msg zu d awal pg , aku pown meneruskn laa aku nyew proses tydur yg ckup. haha . dude , semalam aku tak tydoo okeyh . hahaha. . aku sgt teringat dkt si arwah . . AZMI namanya. ntah kenapalaa cm adew flash back lak ai. . sian ouh kat si byah. moga2 dea tabah sentyasa. i2 org kesayangan dea kowt. tyme tu gak laa.. adew erty RINDU . . . harap2 juga semoga arwah aman dan bhgia d sana. seperty kata byah dlm blog ue. arwah bkn bunuh dirik okeyh. arwah jatuh dr tingkat 5. sebab nak amik wallet yg tertinggal dalam bilik member. bilik kunci n arwah panjat balkoni belakang. nauzubillah. muka arwah sangat suci tyme nk d kafan kan. i2 kata semua org. semoga arwah d tempatkan di kalangna org yg beriman. amin.. .............. eh , lary tajuk lak dah . . actually nk tulis ttg xtvt aryniew laa. g menapak ke CIMB aryniew tuk ambik back statement. ini semua untuk elaun aku yg **** ue..adesss.. td tnpa d sengajakan laa. terdengar la mamat niew bersuara.. (dgn suara yg halus:p) mamat ue : sayew nk uat kad baru la encik. kad saye niew ade mslh. encik kaunter : ouh dekat cini xdewlaa dik.kena g seremban.ini kad lame niew. mamat : hah?ala arynie kelua gji encik. encik : ape kata adek g kat seremban jew. so, mamat tu dgn nada sinis pown berkata..macam aku ckp td laa.dgn suara alus nyew..haha "hampeh punya bank! nerd betul laa..!" aku sangat terkejut... sebab..kenapa dea mnggunakan perkataan nerd?hahaha... xlarat ouh nk tahan gelak kt si2. aku kwa ouh..g gelak kt lua..i2 pon selepas mamat ue blah.. tah papew ja.gunakan perkataan nerd? woi..slah tu..hahaha... memang agak sememeh taw tak?hahaha afta kwa n finish la urusan yg sgt kecil tu , aku pown kena la g dpn giant ue nk tunggu bus kan. so aku pon menapak laa lg . tp ntah asew mcm tak sedap plak. haaa , aku d ekori . oleh sebuah kereta avanza itam. aku toleh dea wat2 xtaw. aku pown apew lg, meneruskn laa langkah laju ku. hahah. naseb baek langkah ku sgt berkesan . haha. . dh smpai dpn giant tgk jam mcm awal lg ja , so aku decide masuk giant jap. ala, tengok2 pon jadi lah. well , org takdew duet kan. tengok jewlaa.. tp adessshh.. aku TER-beli oke ! hahaha. . tomer lak ai..hehe..so bajet sangat lary laa. wlaupon just 20rm ja . hehehe. berlapa lg la aku. hahah. kecantikan punya pasal kan. now , aku kat lab. emncoret segalanya. lepas nie aku nk g nursing dprtmnt. nk settlekn bnda yg patot. then nk alik terus. perut sangat saket. padah sebab malas bangun sahur :p maw study managment lg kan. jmaat niew test.. wooo..sangat takot ! later inform lg. thanx sudi bacew ~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: