tryma kaseh daun pisang :)

Tuesday, June 1, 2010

1st anniversary KAMI...

arynie... 1 jun 2010 ! aku syg kamu, bee! selamat sgala mslh yg mbebankn.. saket. exam. mslh cnta lalu. semuanya. syg sungguh aku pd dia. tak tahu nk ungkap mcmnew. sbb, mmg kalini aku sgt serius. byk aku knl lelaki. tp dgn dea niew, aku sgt teruja tuk berubah. wish tuk kami : ~smoga cinta ini berkekalan. ~smoga kami sntysa ceria. ~semoga hbgn ini d rstui. ~smoga kami d cntai smua. ################################################### exam aku dh bis 11 am td! yeaa~ alhamdulillah aku dpt jwb dgn tng. fuh!beben yg terakhir tuk dis 6month . hehehe. tq kat smua yg awaz support aku. n b yg agk gelabah pg td..hehehe..:p mum ! sgt teruja nye aku nk alik kg. semester break.. yes. dpt berjoly bersma kwn2 ku. dn bermanje brsma ma n ayh..hehehe. uat adek jles..~hahaha. #################################################### syg kamu darl, mahu kamu!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: