tryma kaseh daun pisang :)

Sunday, May 30, 2010

cryta org 2...:p

"mama..ni adew org dtg loh.." teriak areen mmnggil aku yg sibok mngemas dapur yg dh tak supe bikin 2. tp, arini ary minggu ke?aku ase bukan. sape plak yg dtg.ermm.. mak lak dgn snyum lebar tmankn si kecik areen ni main dr tadi. kt benak aty aku. 'nape reen pggil aku? mak kan ade.' aku dgn glabah n suspen la kunun2 terkedek2 la g kat pintu. urgh?laki lak.adoiai..manew lak anak tdg aku neh..adoi. "erm, ye encik. nk cari siapa ye." *************************************************************** 'arghh..mama?'bagai nk jtuh jntung aku! org yg aku bnar2 cinta dn satu2 nya dh jd milik dea?? saketnya aty! sumpah! 'rilex bro.rlex.co0l.' wahai hati yg dh robek.. terima loh. wahai hati, sabar ye.. *************************************************************** "owh..maaf ye.ni rumah cik nurul ain ke?" ary mmberanikan dirik bertanya empunya dirik yg makin ayu dgn ank tdng yg ary pown tak prasan sebelom nie.'cantek!' "erm, ye saye. ni rumah saye la.. maafla bersepah cikit.besa la..ank kecik nk mbesar.tp...maaf ye. saya tak cam la..encik siapa ye. nk cari suami saya ke?" sopan jew aku bertanya.well, dh jd bini org kan.hehee.. 'argh,suami!confim.dh kawen...!adesh..tempelak aku!'ary mengomel dlm aty. "owh.tak actlly saye nk tmpg tanye jew..cik..ermm..puan taw tak rumah farah linda." ah , dusta. ade jela name pmpn mane tah yang aku petik tuk d jadikan cerita...ah! cebik ary. "owh.maaf la..saye pown jarang balik sini.maaf la ye. saya balik pown sbb mak ni rndu kt cucunya..maaf la ye.."senyum manis aku pd si dia.. 'erm.sapela..ntah2 aku knl tak.cm familiar je muke kan..adesh!'gertak aty aku yg makin was2 neh..hahaha..aty oh aty! ary dgn muke sposen pown alik la..patah beb aty! tgk pmpn yang d sygi dh jd milik org laen.nk alik us laa..hurm.dh ptus hrpn nk duk malaysia neh. kosong. zero. lost! i mean it!:( ************************************************************ agak2 korang pown rase kew bnda yang same huh? bila org yg d syg dn cnta tbe2 jew jtuh kt tgn org lain. perit beb.aku pown dpt rase. tp adat la. ni dunia..mcm2 ada. kdg2 cinta ni perlukan pengorbanan. tak semestinya org yg kita cinta jd milik kita. percyalah. "Allah duga kita dgn hujan lebat dn kilat ptir skrg, tp esok lusa ALLAH bawak angen bayu, plngi indh dn pmpn/laki terbaek dpn kita" percaya tak? law tak percaya..maknenye kamu sendirik yang menolak takdir. nauzubillah!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

1 comments:

prince&princess said...

hahah...yes b percaya dgn last word dr ein..tp b percaya..b blum kehilangan ein..cerekarama yg ein buat ni mnyedihkan b..tp b berjanji pada dri b sendiri..i will not it happen..huhu