tryma kaseh daun pisang :)

Thursday, May 27, 2010

waaaAaAaaaa!!

dup dap dup dap! ! ! (bunyik jntung aku loh...:p) hahahaha.makin tyba saat dn detik i2! selasa : 1 jun 2010~ bakal la aku mnjdi some1 yg gyler CUAK! hahaha.ANP2! eish geram tul la aku dgar namew kou..hehehe. smga la kou senang n petik jarik jew...hahaha.. ma, ayh.. doakn nyah yeee~ weeeee.. ........................ 1st session> aku g mkn at amera's seafud rniew. mek blnjew. wee~ tp an . pewot niew styl.. adekah sometink bad niew? aku takot. tp blagak co0l. sbb.. nk exam niew.. 2nd session> aku mengis berlagu sepy lo! dea suda smnngu tdk bersama aku. bz bz bz! yeala~ keja is impotant th me an sygsss....hm~ arep jaat! tp aku syg kamo0 ketat2! 3rd session> merajuk haty. sepi dirik! mama, ayah. ankmu mrnduimu. mngingini tuk brda d smping kalian. ahhhh! jiwangs karat... hahahaha.... 4th session> aku gyler cuuak!!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: