tryma kaseh daun pisang :)

Friday, May 28, 2010

mlm oh malam !

cinta 2 la yg mmbuatkan aku kaget. aku niew baek sgt la. lmbut aty~ baek aty~ makan aty~ aty-aty~ urgh... mmg aku loh wanyta 2!hahaha.. my mom yg said.. "nyah law tersungkur,jgn mngalah.. try bgun semula syg.percayalh pd dirik. berusaha untuk maju,maju dan maju syg. mak. ayah. yub n adek salu dgn nyah.." huh!(keluhan sedey) ma jewla yg terbaek ! luv u ma yg jiwangs! hehehe..pngruh novel yg kuat..hahaha~ ayah ckp "aku nk ank2 aku semua brjaya!" urgh.i2 lah ayh..semua ayh samew. tp an, ayh adalah yg terbaek. he's my hero.awaz~ ngeee..lap u rock dads! yub lak "kamu lei brjaya le.." smple but kdg2 aku agk jeles laa... sbb dea awaz dpt perhatian. coz hes totally got it ol! da super duper tip-top bro! my 2nd hero ! adek "ani awaz syg enyah..kkk terbaek !" huu..inilah satu2nya admirer terdekat aku.. hahaha.dea loh terbaek tuk dga aku mbebel.. lo0p u nenek ! inilah CINTA ! sglanya fmily... den cokap bonar neh. den toklei idop tanpo fmly den! ouch. den ank mnjo eih ! den pdulik apo.. . sbb den mmg den ! eh. arep. :p lupo samo kamu..hahaha. sygss muck aty ku. intan pyung. hahaha. tp aku suda beso pnjg maa... cinta ini pown tak pasty.. so. aku syg kamo0 budus ! buncet ksygnku !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: