tryma kaseh daun pisang :)

Saturday, May 22, 2010

kekalutan semalam...

alhamdulillah syukur pd Allah sbb aku dh smbuh.. tq pd smua yg trut berdoa... juga pd si dia yg tak jemu mnjga aku. wlapon die sndirik dlm ksbukan kerjanya... tQ so0o mash syg, ats pgorbnan ini.. sejujurnya dia bynk bersabar dgn aku.. spnjg mnjga aku d hsptal, diew byk sgt bersbr dgn kerenah dn amarah ku.. tp, diew bkn jnis yg cpt mlatah.. diew hnya ckp.."sbr la..." smbil mnggengam ert jri jmari aku.. sungguh aku bhgiya d stwasi dn emosi i2.. terlalu bhgya rsanya smpai hmpir lupa org skliling.. b..trima kaseh.. pnah juga aku mrh sbb die memaksa ak mkn,, tp die hnya pnndmkn sjew amrahnya kerna syg ktanya.. mndgr dia berkata bgtu, tmbul pula rasa srba slh.. maafkan aku sygsss..ats keterlnjuran i2.. alhmdullilah sglnya telah selesai.. smga hari bhgya mkin tiba untuk kami.. atas dsr hbgn sihat dn bershja ini... aku bnar2 tlh jth hati sma kmu sygssss!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: