tryma kaseh daun pisang :)

Friday, June 17, 2011

EGOIS seorang lelaki .

salam alaik . *b4 tu ni entri misteri. just meluahkan ~

ape salah keww haa meletak kan gambar kami as profile pic? ape yg tak kena nya .
dah setahun tapi masih nak simpan dalam baju. alasan sebab nak jaga haty # tu . abis haty aku siapa nak jage ? selama setahun ni pernah ke aku merungut kita tak in relation ship and aku sorok kan semuaa album aku n kaw ? itu pon ko masih cakap aku tak hormat ko ?
aku teruja setiap kali ko kol , ko nye message sound menerjah telinga aku . tapi , setiap kali kita berjauhan mesti mcm nie (ALLAH nak uji ko : ah , ta pyh nk sedap kan aty !)
---------------------oke ni anasir jahat-----------------------------------
sebenarnye mmg salah ko pon aen ! ta ptot kan letak gambar tu padahal ko taw dea tak suke . ko p wat benda yg dea tak suke kenape ? ha , pdn la muke ko . so , mlm ni berperang dgn emosi la ko . kawraaang kat luar sane pon mcm nie ke bercinta?
aen silap , salu wat silap .
kalini ulang lagy silap yg sama . betol kot ckp Q yg ko ni ta matang lagy . harap je umo dah 20-an tp mcm belasan ingus pon leleh lagy (eeeyuuu , geli la bodoh !)
tapi entri mlm ni mmg entri emosi pon ,
"awak , saye mintak maaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ! "
tataw nak lauah kan mcm mane . td memang marah sebab dea pon naik emosi pasal pofile pic tuh . oke mmg silap aku , so aku mintak maap .
terima laa yaang awek ko ni mmg mengada , gedix , meluat kan and banyak buluuuuu~
salu wat silap sbb awak salu ade tuk nasihat kan . awak sedar tak saye sengaja uat silap supaya awak ta lalai nasihatkan saya supaya jady yg terbaik .
salu menaikkan darah awak bile awak mmg tgah tekanan . mcm malam nie .
salu wat muke comel n meluat awak nk tengok kn ? tapi awak nampak tak saye manje dengan awak sorg je . setahun saye kat cc awak ~
salu nak kan perhatian dari awak supaya awak ta jauh dari saya...
tp,
malam nie. saya rase jauhhhhh sangat dengan awak bile awak ckp mcm tuh . saye sentiasa nak jd yg terbaik d cc awak , tp setiap kali saya nak menjadi org itu mesti ade halangan nyew . ini kah dugaan nya awak ?
saya tetap sayangkan awak taw ~~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: