tryma kaseh daun pisang :)

Thursday, May 12, 2011

best ke KONGSI ?

ermm salam alaik .

oke malas nak ckp hal cyter KONGSI sbb entry ni tade kaitan pon dgn cter tu lahh.
saje nak enterframe cikit alang2 dah ade bnda same kn. haha
oke cerita ttg KONGSI , mane ade bndaa yg aku tak kongsi kn? aku kongsi sume bndaa dgn adek aku . so maknenye ak mmg tergolong dgn org yg suke ber"KONGSI" la kan..
kongsii paling besar dgn encik kekasih laa of coz..averything laaa..
hal cyter kongsi lak ?
oke tak tengok lagy soo xleyh nak describe laaa. haha.
tadi konsgi cerita lawak dgn subhi by skype. itu pon baru jew add sbb dea dak baru kat sini.
arabic yg berdarah siam/tahiland.haha.
ala2 smooth cikit dea tuh . sbb mum dea nak anak pompuan tp terkeluar anak laki. so there lahirla ensik subhi yg bermaksud subuh .kelakor dea tuuh sbb agak laaa lmbut. haha~
kongsi ceryta sedeyh dgn wanie and zue . due org kwn baik aku . anything aku leyh kongsi dgn dorg.lagy 1 , dorg pon tak lokek nak kogsi cyter dgn akuh ~
oke paling bermakna dlm hidup adalah my mom nye KONGSI life . haha. wat i mean , my mom pon kawan baik aku yg terbaik dlm life aku anything leyh cter dgan mak . mak is the best . tak luput lagy kn nak wishh heppy mom's day kt mak!
haha.mereca byk dah aku.
adios.wasalm alaik~


thanxxxx menyebokk gylerrr !

2 comments:

Unknown said...

kongsi ngan org tgk tempat jugak...hehe
ada yg best..ada yg idak...ngeee
btw...cite kongki tu xtgk lg..:p

you-know-who said...

I dah follow balik . sorry lambat yah :) nice blog anyway ^^