tryma kaseh daun pisang :)

Friday, December 24, 2010

seminggu !

salam alaik . oke 1stly nak share yang aen join contest kat fb..uat mase neyh xdela ape2 yang nak d katakan cuma terlalu teuja dgn contest tu sampai xde mase nak update blog. soew u'oul.. korang pon boleh vote untuk aen law nak aen menang yew. btw TQ !

seminggu neyh aen banyak habiskan mase dgn tgk tb ja . hahaha. sungguh meriah kan dunia cuti . hahaha. gediks la kow aen oi..hahaha
oke semalam gaduh dgn bb . bungek tol la. ckp sakit gg , suh g beli ubat bile kol alih2 dah ade kat snuker . hampeh tol laaa..kan tak pasal2 dah kena maki. padan muka...! perhatian yew now nie mood pon malas nak pk lagi. sbb mmg sakit aty!
semalam jugak owen dtg umah . lame gak la tak jumpew dea . salu law aku alik mmg dea loh yang alwas nak semak bertangge kat umah aku .haha tp bz keje katenye . well nak wat cmne . ni bkn zaman skola lagy lei lary kwa ikot pintu blkg kan mcm kite salu wat dulu zmn skola kan owen. hahaha. emmy and ujang pon dah lame tak jumpe . bz jugak laa tu . dgar citew ujang dpt polis alhamdulillah la sbb dpat gak dea rezeki nak jd unit beruniform. gd luck u guys .. siyess miss sgt zaman skola dulu . dorang ber-3 nila yang salu dgn aku tak kire kat mane pown . susah oo senang . time ujang xcident mmg xlalu mkn babe . keje skola pon tak wat tapi kaleh2 ujang benti skola . bengong jew...hahaha then nak spm awuu msuk lik . ingat skola mak bpk dea agak nyew. hahaha
emmy pon same gak leyh lak nak berjaja kt skola. tinggal la aku and owen ja yang tekun belaja kat class. tgk now nie aku and owen ja yang dpt great opurtunitys...hope dey'ol pon dpt jugak . well kite kan dah janji frendship kite neyh kan sampai mati ! x kan aku lupe bile aku kena tunggu kat luar tolet tunggu korang mokok. aku lak kena pegangkan beg korang kan . cegu dtg aku wat2 betol tali kasot . padahal time tu nak mondok. hahaha. sengal betol kan babe...=p how i miss our school memories..sumpah law aku dtg alik skola tu mesty ase nak nangis....
ntah la weyh lepas aku jumpe owen smlm ase cm feelings sgt laaa inagt kngn2 kitew. korang pon taw kan aku tak harap pon dak pompuan nak kwan dgn aku nie. bear la dorang nak ckp aku neyh cm tomboi ke ape sbb dorang pon lagy teruk ape duk mengumput tak abis2...hahaha. cume mito and ecah jew i guess yang betol2 nak kwn ngn aku..ergh.rindu korang...
now ecah pon dah smbung dgree kan..mito lak still have 1sem nak grade..aku still have 1 years.. owen emmu and ujang dah ade keje tetap..so masing2 dah ade jalan sendirik . aku just harap sampai bile2 pon kite nye frendship takan padam...luv u oul...


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: