tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, December 29, 2010

abaiakn ia HATY oi...

tp xleh..sebab ianya saket...

oke salam alaik.
bukan d pinta tok mengada - ngada . aku bkn pmpn yg senang nak luah perasaan . lw x , xkan aku ade 18 diary bawah katil niew , xkan aku bear kan aty aku menangis ?
aku hanya manusia yag lemah . xdew pape just ade perasaan yang Allah hadiahkan untuk hamba-Nya . aku tak pinta pown dea paham aku , tp bukan ke melampau kalo cakap xtahan dgn sikap aku . aku bukan harap banyak . asal kan aku d sayangi dgn sepenuh aty aku dh ckop bngga dah ckup teruja . kaw nak luahkan ily pown susah . aku tak pernah nak berkira . aku jgk bkn stok mngungkit cuma aku ade perasaan jugak . sila pahami aty manusia . kalo kwn2 boleh ceriakan kaww , its okeyh law itu laa caranya . aku terymaaa...tq sebab banyak layan kerenah aku . aku taw aku tak perfect . aku taw aku tak setanding ex kawww.. aku kenal dirik aku sapew . aku memang kuat cmburu , aku mmg kuat merajuk , kuat melenting , kuat tacink..
tq sbb perna tahan . TQ !
haty , sabar laaaa . ini kan name nye perasaan . ada sakit , ade bahagia , ade segalanya .. syg , bertahan yewww...
p/s : kenapa ade benci dan skit haty?


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: