tryma kaseh daun pisang :)

Monday, November 15, 2010

saya suka gambar nie sebab....

oke , aen masuk contest lagi . hehehe .
kalini saje suka-suka and tak mengharap ape-ape pown .
awu jaa juin jap nie tadi . tengok taw cik yuni >,^
macam biasa kena letak banner kat lam nie
also kat side bar .
nak taw info lebeyh , sila klik sini .
di sebab kan keterujaan aen yang sungguh
melampau harini untuk berbelogging , aen tersangat rajin untuk mengedit gambar untuk di jadikan taruhan .
-
-
-
-
-
oke , aen tak penah post gambar nie sbb nie gambar yang sangat spesial untuk di share . haha . nie gambar aen dgn adek aen , eyny . dea nie sangat tinggi dari aen tp dea confim la lagy kurus dr aen . hahaha . aen ngan dea dah macam kembar . sbb dea la satu-satu nye adek yang aen ade. walau ape pon yang aen ade akan di share dgn dea . aen suka sangat gambar nie sbb.. bkn senang nak snap pic dgn dea neyh . kami msing-masing duk hostel . jauh oke . dea at perak and aen here , in n9 . salu jarang dapat jumpe . sng cite aen suke gambar nie sbb aen sayang adek aen lol...hehehehe..


thanxxxx menyebokk gylerrr !

7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

comey laaa kaurang
:)

αииʏнαтα αɛиʓα said...

huhu. tq awak juga comel nisa . =p

chopperline said...

ehem2.. adeq ek.. dh brpunya blom.. hahahax..

αииʏнαтα αɛиʓα said...

sengal. adek aku skola lg la aliaaaaa...

chopperline said...

laa, ye ke..
umo dye bpe?
nmpak mcm 16 je..

αииʏнαтα αɛиʓα said...

hahaha , mmg 16 pown laaa . sengal kn still skul tu haaa

chopperline said...
This comment has been removed by the author.