tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, October 27, 2010

gejala chicken pox !

skunk neyh tengah hebat dea berpusu-pusu melanda class aku !
adoooi , aku agak cuak la walaupon sbnarnyew aku dh kena. haha.
actually kan, asew cm cian , sedeyh n gely pown adew weyh. haha
ramai plak ue dah kena. sian sian sian.
oh arini class sgt2 bosan taw tak. ntah apew la nak jdi kan, sebab aku dah makin malas
aw law class tenggelam timbul neyh. huhu.
btw, mnggu dpn cuty ! yeaaaaaaaaaaaaaaay~
tak sbar nyew nak alik kg. huhu. maw rembat notebook ayah. hehe.
and, maw pelok maaa kuat2 sebab...r.i.n.d.u ! yes, itu yang paling tepat !
dah lamew sgt tak alik kg la. hampir 2 bulan dah taw.
encik kekasih , kena tinggal la oke ~ hehehe..^^,
opss, lepas dpvali dah test ! adooooooooooooi~ malasnye !
ermmmm. aku tgh berpikir2 niew maw alik naek buss o tren saja?
hurmmmmmm
abeeep, tnggu i alik oke. kitew hang samew taw..yeah !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: