tryma kaseh daun pisang :)

Monday, October 4, 2010

contest moment to remember

syarat syarat penyertaan ::
1.macam biasa mestilah jadi follower blog safiyyah osman a.k.a kesayuan seorang gadis.
2.mesti sertakan gambar anda bersama family @ kekasih@ kawan kawan@ dengan sesapa sahaja yang memang anda xboleh lupa moment moment time snap gambar tue..gambar boleh di edit.satu gambar sahaja.
3.ceritakan tentang gambar tersebut.."moment to remember " sebab............................xpayah panjang panjang pun xapa..
4. tag kepada budak blog lain juga...3orang paling sikit..paling banyak pun xapa..
5.tolong beritahu 3benda yang anda idam idamkan...dan kalau boleh nak dapatkan benda tue..1benda yang paling cikai(murah),1 benda yang sederhana cikai(sederhana murah) dan 1hadiah paling gempak...
6. letakkan backlink ke contest "moment to remmeber" dan letakkan sekali link blog safiyyah osman a.k.a kesayuan seorang gadis..
7. letakkan banner contest di sidebarr blog anda dan tolong letakkan link anda di ruang komen.
8. tarikh tutup contest 31.10.2010
aku sesajew jew td lepas juin contest b4 ney , aku tetibe ternmpak lak another contest. tengok tarikh lmbt agy..so aku cpt2 la juin . hehehe. dr cik safiyyah osman. ttw nk describe cmnew . a moment to remember? oh , flash back ar...hehehehe .

oh actually la , nie pix aku ngn en buncet aku . hahaha. yg nk d gelarkn "a moment to rmmber " sgt adalah sebab : aku 1st tyme beraya dgn dea lol. hehehe. pd ary rayew ke-10 . ktrg spend time se ary suntuk berjln kutip duet ayew . hahaha. pdhl tadew pown laa..hehehe. (beso dh laaa)

then plak. aku ase sgt sweet sbb aku jrg kai baju krung n ini kire 1st time la aku mnjadi sungguh sopan dpn dea. hahaha. sepanjang jln alwaz senyum . then gak ktrg ade maen 000-som taw tak dlm keta. hehehe.

opsssy tagged 4 some other frends? i tag ..

1.cik ieka lokman .

2.cik fenna mnson

3.cik nina

then , 3 things i nk ?hehehe.

low-i nk cutely hand made ade name i.

mid-i nknak pinky things ( converse -t)

high-fone awu. hahaha

sekian..hope i mng lol...huhu


thanxxxx menyebokk gylerrr !

2 comments:

ieka laa said...

tak paham la ain comel..
ni contest ape?

aenzaareen said...

Kaw juz ltk pic yg mgmbrkn tagline 'a m0ment 2 rmmbr ' then ikot syrt2 dya...