tryma kaseh daun pisang :)

Thursday, September 9, 2010

esok dah rayew laaa...

hehehe. xtaw la nk luah camne perasaan niew kan.yang aku taw nyew , aku sgt2 TERUJA oke ~ haha semalam pown asew mcm dah rayew . haha . ini semua laa my mom punyew pasal . wat i like ,aku kena bersih umah , kena laa membersihkan segalanya . haha . itulaa ygbest nyew pon . hahaha. (pdhl dlm aty . mak , malasnyeeeee :D) hahaha . persiapan ayew : notink special pown laa . bajuw ayew taun lepas pown tak bis pakai lg ann . kueh ayew pon semuanya sederhana jewp . yg wajib ade musty laa ..tart nenas ! haha~ umah dah super duper bersih . haha. kerahan tenaga dr kami 3 beradik laa . atas paksaan emak . haha . tp , bernas gk laa . sebab tak penah tengok umah shantek cmnie . haha . teeeet ! im eppy nk ayew :p stori chenta : uh , tah laa . dea di sana n aku d sini kan . so , im really isaw laa . sebab dh 2 ary niew , sangat2 la dea bz kan . erm , jgn curang dah la bb ! u know how much i love u kan , darl ! arinie dah 4 bulan 9 ari kitew bersama kan . huhu . dh banyak sangat benda jd kat kitew . n honestly i tak penah asew betol2 bahgia mcmniew . dats y i akan tetap pertahankan jugak hubungan niew walaupun ape2 jd . im alwaz love u sygsss . SELAMAT ARY RAYEW ! tunggu syg alik yew , bb. erm , mito berantakan dgn wan . aku nk tolong pown , tp aku sgt2 tak sukew bila antara mereka ada mslh , aku lak kena tebalkan telinga niew kena maki . itu yang aku ase bengang uh ~ soew mito , aku bkn tak cube tp kaw pon taw kan , wan tu sgt2 degil n nekad . law dea dh katew A , so A la jwbnyew.. tp , jauh di sudut aty aku niew , aku harap sangat korang dpt loving2 mcm b4 niew laa . sebab korg sangat sweet taw tak ? ermm . amirul ambry . kezen aku yg sewel tp manis tu . ariniew dea dh alik kg pg niew . babe , semoga perjalanan kaw oke taw . jgn bawak laju2 k . aty2 . ermm. . . di kesempatan niew , aku nak mintak maap kat SEMUA ORANG ! if i adew sakitkan aty , terkasar bahasa , terambik pape ke . i xpenah terniat law benda2 niew jd b4 niew . i BENAR-BENAR mintak maap yew . semoga korang semua bahagya dalam bulan syawal yang penuh mulia niew yew . SELAMAT ARY RAYEW EID-FITRY k... luv u oul eh , :p miss laaaa kat bb . :p


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: