tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, September 29, 2010

bile aty kate tak laaa .

ergh alam bercinta mmg mcm nie kan . guess la wat? aku dh la penuh dgn class arrini then sengaja je nk carik point tok gaduh kan. aku TAK ADE PAPE PON DAH DGN DEA LAAAAA~ adesh ! bb , ASHRAAFF is nothing oke . nk uatpe la nk jeles ke jadah untuk hnya kerna msg dan komentar gambar ? i love u only laaa . full STOP ! esok no more laa dak2 yang bukan2 lg dlm fb aku huh . aku pon mls laa sbb kn perasaan jeles kan . semua pon dah jd lain . malas nk gaduh !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

5 comments:

ieka laa said...

hey,,sabar ok..biase la tu dear..
bgtau dea slow slow
:)

prince&princess said...

ein..kalo disebabkan b la ein gaduh dgn bf ein..b mintak maaf sgt2..

aenzaareen said...

ieka lalink : huh lelaki mmg la cm2..syg aku ! hahahahahahahah
ashraff : its k..tp soe laa..no more la fb afta dis myb..

prince&princess said...

its ok einh..we still have dis blog to keep in touch..doesnt u?

aenzaareen said...

yewp...dis 1 jew yg tinggal..hehehe