tryma kaseh daun pisang :)

Friday, September 17, 2010

16sept 10

oh ini tarekh keramat la . sebb 1 MALAYSIA laa. hehehe. dan aku decide nk g mid ngn dyla. mito n wan nk juin jugak . hehehe. kaget , beradap dan gorges . haha. ( maap dylaa sebab tak byk cakap oke . ) hehe. tp b4 dyla dtg aku sempat lak ai g tengok2 jeling2 kat PDI, converse n REJECT SHOP. alamak, tibe2 jew ternampak lak 2 baju yang panggil2 aku . mai beli ! hahaha. then fulus pon terbang la melayang RM40. haha. inilah padah berjalan sorang2 . hehe. then dyla dtg , ktrg jalan2 g tgk accesories and last2 dyla decide g minim kat fud court jew. sbb dah masuk sumew tp haram jadah tak beli papew pown . haha. minom punyew minom , sembang punyew sembang an, bla bla bla ..tibe2 jew adew plak ai mamat dtg dgn penuh yakin. (dlm aty dah agak dh . mesti nk jual brg nie . ) dan memang sangat tepat! haha. perfume la . sempena 1 malaysia's day dpt promosi la kunun . kejadah . haha. typu neyh. dusta belaka. haha. pas2 ktrg sambung lagy sembang. mito lak kol ckp nk tengok wyg apew.dyla dh nak alik. aku ingat nk cncel jaa. pas2 tibe asew cam nak tengok lak. hehe. cpt2 la msj bb , " ala b..jum la teman sygs...t sygs jd tunggul ja teman mito n wan ! " hehe. dea macam malas jewp tp di sebab kan aku mengada sangat kan, haha. dea ckp " okeyh !" yeppyyyyyyyyyyyyyyyy~ . jam kat tgn dh kul530 kowt. so ajak la dyla teman kan tgk tiket wyg . n mito debab kol , " aen aku nk couple sit !" siot jaa.. haha. dh la wet aku kan . haish ! dyla tlng pggkn baju aku. hehehe. so beratur la aku g beli tiket. " RESIDENT EVIL AFTA :715PM" layannnn jewlaa...kol bb and dea ckp akn dtg la lmbt o cpt pown. aku jln2 ngn dyla . mito n wan pown cmpai. lepak2 n dyla nk lik dah. aku antar sampai kt ktm la kan. jg dirik k dylaa. thanx sis coz sudi temankan i oke. bb kol. alamak. dh 720pm laa.. wyang dh start. mmpos aku. hehe. dea tnggu dpn wyg. hahaha.pdn muke. tp bb, tq sebab wlaupown dea mngntuk an , dea still nk temnkn aku. hehe.mito n wan siot ja . dpt sit atsa kan. aish ! tp dlm wyg , bb still b. cumel ja kamik . hahaha.tp siyes laa. citew 2 xbest lgsung laa..hahahhahaa !bb , i luv u ! kamik blah terus afta tgk wyg . aku terus lik koleg . n bt3 lak leih kong tgah jln. naseb baek bb tak pk bukan2. then alik terus beli mknn n tdow. haha. penat sungguh kan ari niew. sampai la aku bngun dah kul 915 laa..adoooii. dh berape mimpi dh.. haha. bb gerak bngun solat subuh , mamai nyew akuuu... hahaha.


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: