tryma kaseh daun pisang :)

Friday, August 13, 2010

senang nyew bila mengatakn "go away " !

sumpah..aku sgt teruja pd mulanya taw x? aku sanggup berhimpit2 d dlm tren. menapak ke klang yg ambil masa 3 hour2 tu.. tp sygsss... y sumew niew jd? y erk...y? y? y? n y? spaew syg d aty b? senang nyew b pergy kan... smlm...syg ta dpt tydow pown.. im not in da mud untk buat apapew pown taw.. napew erk... napew... n napew... semalm jugak u said.. "now we ikot jln msing2!" besar sgt kew kslhn syg neyh.. slah kew mnjadi diam? untuk mnjga aty n prsaan? ya allah..aku sgt lemah skrg.. ujian ini terlalu berat..tp dgn siapa aku nk luahkan.. mek qis pown semacam dh takank mik port.. dh boring agknyew lihat aku menangis... tp..aku bkn ngis sbb apew.. tp sbb aku terlalu sygkn dea.. aku asew idop aku hnya untk dea..tp? dea dh pown buang aku.. napew.. napew.. napew... tak penting kew aku sygsss? xdew kew cikit maaf pown atas kediamn aku smlm? adekah beanr aku ego? dan... bnr kew..kaw sygkn akuw? aku tak psty dh... sbbb...kaw sng mlpaskn aku! kaw buang semua kngn kitew! kaw pergy tnpa kata! kaw ckp aku yg mnjd punca... tp aku sgt tak puas aty.. sbbbbbbbbbbbb...pmpn 2!!! slgy dea adew dlm life aku, hbgn kitew... aku takan anggap semau niew hnya suka2! kaw yanag uatkan aku asew nk diam... dan.. tak bermakna aku diam tnda aku egi. tnda aku takot. tnda aku tak berani.. tapi.. aku xmahu jd pemarak mslh... dan kaw.. selalu ckp...aku tak mmhmi kamu,, tp kamu? prnah memahmi aku?? x!!! tq sygssss..... uat aku sgt downnnnn... n downnnn....!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: