tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, July 21, 2010

terasa terasing !

eh okey kew i tag macam niew..hurm..tp, i mmg rasew sgt terasing sekarang neyh..smlm hol day dea asyik dgn keta.aku cuba memahami..aku taw keghairahan dea pd kereta i2 ! tp unfair la sygs..everyday alwaz kereta..i mntak 1 night ja temankan i.er..im a failure laa...huh! about me n diela..suda ke arah kematangan..awww~ala, i suggest bnda yg betul kat dea, xkn nk gaduh sbb bnda yang belum tentu lagi akan jd milik kita..alah cik diela.. i pown taknak dh emnjadi seorang yang tak taw punca dan arah tuju dlm hidup..bg i, segala kenangn lalu bnyak mengajar i ttang dunia..siapa lg nk sedarkan diri snirik lw bukan kitew kan..eish..membebel suda aku ! hahaha. .... done 4 today ! -measurement tuk new uniform.yea! -senyumkan dirik dr pg tady!:p -mnjadi lbeyh baek dr smlmm..wat i mean my mudd laa..okey nmpaknya.. oh tidak..pewot shayew sgt lapaw laa..adoi2..sbntar lg maw mumam laa..hehe. tp td afta clss fnish bout 10smting..afta measure baju,terus saja mnapak kew lab niew..hehehe.well, kan dah sgt addict ubtuk meluahkan segalanya..hehehe.. sgt2 rindu my buncet..ala, awu jewp 2days ta jumpew..haha..mengada sungguh aku kan? hahaha..lalaink ku shayunk, i kan da ckp..i tak tgk mukew u searay o dgar voice u yg tak besh 2 untuk once a day ibarat hilang segala kudrat i taw..hakhak! my mom! aryniew takdew ksmptn lg nak kol..nt myb kul 1 awu nk kol..cz ma rest tyme 2..hehehe..adekah duryan di kg?hehe..law adew musty ayah da lamew syh aku alik kan..hahaha..aku kan antu durian..hikhik..ayah saya juga kepingin memeluk kamu.. kangan bangat seyh!nt i nk alik juga dis 30th..dah 1 week im here lol..ngeee~ im back in a few weeks mom! TITIK. aku chenta arep saja .


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: