tryma kaseh daun pisang :)

Saturday, July 17, 2010

Org ke-3 !

Huh..rare agknya dlm hbgn..n aku sgt trkejt ak juga antara mgsanya.. Ak xknal sape lwn aku,tp ak nk gtw ja..xda sape akn knal arep lbey dr aku..yew,dlu dea ada may..tp ak yakin ak mampu jd lg baek..bkn ats ape aku ada,tp atas siapa dirik aku...d sbbkn slh fhm yg taktw nk kata, kami g0yah! Tp,bkn sng ktew nk mgku kalah dlm cinta yg mmg ktew akn pthnkn..n aku sgt2 yakin hal niey akn mken kuatkn cinta kami..maap sygs, cmlm tpaksa meninggi suara, bmasam muka, mencebik bbir...i2 tanda aku sgt syg kamu! Aku bncy p0lygmy oke..jgn jd! Dan, pleas...u must trust me..i juga xda scndal2 oke..im t0tally chnge n0w..dats oul not juz 4 me, bt 4 us..our l0ve..i wana b da best in ur eye....pleas..ily !


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: