tryma kaseh daun pisang :)

Wednesday, July 14, 2010

F.R.E.N.D.S !

acttly lamew suda maw tag ini gmbaw in blog.tp saluw jewp tadew med n plng..hehehe..sayew sgt syg dey oul..ehek..mereka adlh kwn terbaek dlm life aku..spnjg aku hidup loh, dorang la yg saluw nk dgar aku mbebel. nk dengar aku mrungut.hahaha.wlau pown ktrg dtg dr bez2 fmly..tp d sbbkn ktrg niey dr clss samew duluw laa.so,jd sgt2 rpt..even dulu2 ktrg pnah gduh, pnah bertumbuk..hahaha..kngn2..pling best laa..in herts u oul sumew taw..syg sgt2 kt kalian..ecah.mito.ujang.emmy.owen.elly..wlpown kdg2 aku adew gk mnykitkan aty korg dgn prgai aku yg x supew bikin niew..tp korg still lg nk dtg umah aku, nk jgk jd peneman stya aku g mane2..nk jgk jd pengunjung tetap rumah aku..agak2 10years lg kan, adekah kitew sumew still rapat mcm niew lg?? mito debab : saluw sgt mnggomel dgn aku ! ecah cun : saluw jewp diam tp skrg da pndai ea..haha.. emmy ngek : sokmo ilang n lesap..haha ujang tempang : kwn aku dr kecik lg..haha owen lampai : sokmo bz keja..haha ellu comel : ilang juga bilew2 adew ktrg..haha


thanxxxx menyebokk gylerrr !

1 comments:

prince&princess said...

what about ashraff??