tryma kaseh daun pisang :)

Thursday, July 29, 2010

arniew kena submit dah !

hehehe..ntah la ttw cmnew nk dscrbe laa...hehehe.. i suda siapkan notes untuk "sayew xkn typu bf syew lg !" tu td... and..terpaksew la aku mencmpurkan otak aku antara agama dan cinta..haha.. tp akn, paling kelakar..aku rasew cam princess lak aryniew..haha. ntah apew yg merasuk aku untuk aku memaki baju kurung aryniew..hahah..pink lg u! oh yewp..citew td tak bies lg laa...note2 yg berjumlah 2000p.p 2 aku siapkan kul 1043 td..ouch~saket tgn n jarik taw..rasew mcm dh kena thrombosis..haha..ada kaitan kewp? lantak laa..hahaha..janjiw aku dpt jugak siapkan dlm aryniew jugak! yewlaa...ptg niew jp g dh nk KENA SUBMIT laa.. adoii..ntah cmnew la nk ckp dn buncet tu..aku dpt asew cm lain jew lynan dea kt aku.. erm,@ adekah dea nk mnguji kesetiaan dn kesungguhan aku pd cinta niew? erm..aku pown tak pasty laa...aku harap dea akn nmpk kejujuran dan keikhlasan aty aku neyh!sbb.. ~i cant live wthout u! ~i cant make my self so true from da tyme u said "go away" tu until la now! ~i sgt2 sygkan u......!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: