tryma kaseh daun pisang :)

Sunday, July 4, 2010

agagaga.

kelmarin aku terasa nk mengis jewp. ntah napew kan. cam owg gyler jewp maw mngis tnpa sebab.haha. lpas2 aku pown menelepon le arepuddinku. ke arah angan2 mau berjumpa. tp dgn selumber dea berkata "b bz!" uh.terkedu rasanya.mak, maw nges agy..ngek! hm..last jmpew week ago. sgt rendu juga samew dea..hehehe. td melihat gmbo2 kwn2 aku yg agk vogue+goges in pjb. haha,tia suda 21..haha. HEEPY BUFDAY BABE! smoge pnjg umo.. jugew pd si twinss effect aku..anes! CAMAT JD TUE YE CIN ANIS! hehehe...rnduw asewnyew mahu mnapak lg bersama dey oul. ahaks!tp mimpi hnya mimpi..hahaha. aku d alam nyata neyh.. esok suda maw strt class..adoi hai. nath kuat kew ndak aku mnghadapi ary eshok. moga2 aku kuat. YA ALLAH..bersama aku! lg2 ngek..gmbo aku yg agk byk suda terdelete. ahhh..kenapakah hary iniew sgt malang..mak! kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....! moral of da stiry ?:jgn mnaip cepat!hahaha..


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: