tryma kaseh daun pisang :)

Saturday, May 29, 2010

pagi oh pagy.

hurm. suram dan mendu. selagy x selesai mslh dn smua nie. aku xkn duk diam. YA ALLAH , berilah aku kekuatan. berikan aku semngat juang yg tnggi. Kau tunjjuk kan lah jln yg terbaek. selagi ada nyawa d bdn ini, aku bersumpah akn pertahankan. akan perjuangkan. slasa ni bakal mngadap paper ANP2. skrg juga cinta d landa badai. Ya Allah besar dugaan kau pdku. namun aku tak kan mengalah. bukan caraku untuk kalah pd cbg yg aku suka. dan tlh lama aku ciptakan. arefudin. aku tak tahu bagaimana lagi mahu membicrakan sgalanya. aku hanya tahu, aku sgt sygkan kamu. aku terlalu kaseh pd kamu. agaknya salahku kerna terlalu mnjaga hatymu. terlalu mnjga prsaanmu spya tak d sakiti. demi ALLLAh. aku hanya ada kamu. tanpa kamu, aku akan berhenti bernafas. aku tak sanggup lg melihat. sbb, nyawaku hanya kamu. nafasku ada hela kamu ! terimalah penjelasan usangku ini. hes nothing! bur u r my evrythg sygss... hm.. buat msa ini, aku biarkn kau tng dahulu. insyaalah jika bnar kau cintakan aku, kau juga mnyaygi aku, aku pasti, kau akan memaafkan aku. sekali lg sygss... aku hanya mahu kamu. dan selamnya kau milik kamu. salam.


thanxxxx menyebokk gylerrr !

3 comments:

prince&princess said...

ein..ein xkan hilang org yg kasih pada ein sbb..masih ada org yg kasih n cinta pada ein...ashraff nama nya..b nk ein hidup sng..sbb b syg sgt pada ein..

aenzaareen said...

sory..sbb dunia kita berbeza...ein tlah trima sgla ketentuan kita dgn baek..doakn lo ein bhgya dgn org yg ein bnar2 cinta...kalo bnar b syg ein...kdg2 xsmua bnda yg kita nk ni dpt...
ein gk prnh rse mcm b rse..ein hlng otis..tp ein trma..ktntuan ALLAh sbb ein dpt kwn mcm b..
bkn sbgai kksih ein...

prince&princess said...

btul..kadang2 apa yg kita nk kita x dpt..tp itu kadang2..x semestinya..mayb ia berlaku pada ein tp ia tidak berlaku pada b..sapa tau?? maybe u could be mine again..