tryma kaseh daun pisang :)

Monday, May 24, 2010

kwarga i2 K.E.B.A.H.A.G.I.A.N...

papa : abdul hamid mat isa mama: rohimah rais yop : hishamuddin abdul hamid inyah : nurul ain abdul hamid adek : nurul syazwani abdul hamid sedamai d taman firdausi. limpahan kasih syg sejaty. seharum semerbak kasturi. melindungi hidup insani. indahnya. damainya. impian setiap insan. luv my family s0o mash! ma yg bnyak mendedahkn aku dgn kejiwangan. ayah lak yang byk mengajar aku jd "lelaki"..hahaha iyob yg selalu menasihaty aku as his sister yg byk mslh.. adek yg segalanya uat aku.shes my besfren also my soul~ segala kenangan kami d pondok usang ayah, kami sgt hargai.. sekarang hnya tinggal ma dan ayh d rumah 2. kami masing2 menimba ilmu. restu ma dan ayah kami bawak bersama. alangkah indah bila tibanya cuty..kami sama2 bhgya. terukir senyuman dn glak tawa d bibir ma n ayah. uat ma dan ayah.. aku ta0 antara ketiga2 anakmu.. akulah yg pling nakal, mnja dan selalu bermasalah.. tidak spt iyob dan adek yg mndengar kata.. aku selalu memberontak! aku selalu melawan! aku selalu menjawab! tp maa...ayah.... segala yang aku wat,aku atnggung risikonya. bg aku, dunia ini belum puas aku terjah. blom khatam aku jelajah.. percayalah.walau apa pown..kalian la nyawaku! tanpa kalian siapa aku? stiap kali ku bernfas aku eminjam nyawa kalian! maa..ayah...maafkan aku. kerna pnh mengguris atymu. ketahuilah..aku sgt sygkn kalian!!! aku hnya anak kalian!!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: