tryma kaseh daun pisang :)

Friday, May 14, 2010

bila dia d aty ini...

cici! ckup asing rasenyew tok aku terbitkn prsaan permulaan nie lg laa... tp aku maw sejujur dan seikhlas atynya menyayangi dia... aku terlalu rndukan dia tok hbgn lalu... tp,aku terima dia seadanya... arifuddin... aku sudah jatuh cinta sama kamu buncet! gila2 aku trima tuk mngutuhkan hbgn nie.. aku terlalu serik untuk menerima.. tp keikhlasan kamu dan ketegasan mu tuk mnerima kau jga.. aku terlalu terkesima... dan hatiku terdetik syg... mmg kala mlm aku terngiang suara dan genggaman erat tgnmu.. kdg kala alu bisu negolahkan cinta bila kita bersama.. tp hakikatnya aku terasa hela nfs kau syg.. mmg kau di hatiku... cuma,aku ragu2 untuk mengolahnya terlalu awal.. sudah acap kalinya cintaku terbabas... dan dgnmu aku terasa syg.. mngkin terlalu awal untuk menafsir... syg..doakn cinta ini milik kita... aku juga mnyayngi kamu sptimana kamu mnyygi kamu... percyalah syg... cinta ini milik mu! arifuddin dan nurul ain..


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: