tryma kaseh daun pisang :)

Friday, March 12, 2010

new blog!

keterlanjuran aku dok edit2 menda jadah yg tah apew2...
baek loh aku wat blog jew..hihihihi..
oh yewp.aku niew skunk da makin lamew makin naek lak bdn..huhu..
aty suda senang..hehehe..
tp,sian tol..bee aku sgt bz..ngn psm diew ta ciap agy..golf agy..huhu..
xpewloh b..wat jewloh yg terbaekk..
erm..apew nk uat aryniew erk?memndangkan aku dh xdak klzz..huhu..
aloh,lpj bilik sudae..gpown mek niew dah alik bilik...
wehuu...smlm adew loh mcg soang mamat neh...
dya sngaja jew nk uat akuw jeles ah kunun..hehehe..
xkuasa eden nk jles ouh..eden da dew new life pown.
new bf yg real2 syg eden..ashraff roslann!
lg,rniew adek kcygn aku 2 dok kol dr pg..
upenyew nk gtw..rnduw kt aku jew..kejadah diew!hahaha...
okie loh.stop dluw!


thanxxxx menyebokk gylerrr !

0 comments: